duminică, 10 februarie 2013

Replici memorabile [partea a III-a]


simulare de bac la romana:
-cat mai avem?
-numai Dumnezeu ştie.

ultima simulare de bac:
supraveghetorul: Ce mi-aş dori să vă puteţi vedea feţele disperate ca să vă daţi şi voi seama cât de patetici sunteţi.

-Iei un 3, mare lucru ... 3 e atat de aproape de 4 încât poate fi considerat 5.

(la intoarcerea de la Păltiniş, din "pelerinajul filosofic")
-ce facem, mai mergem la gradina zoologica?
-ce, nu îţi ajung speciile pe care le-ai văzut aseară?

(tot din seria Păltiniş)
-vai de mine, fac pariu că undeva în Iad există un cazan cu numele tău pavat pe el.

-aveţi ceva aşa, mai fierbinte pe aici, să meargă cu cafeaua?
-da... pe mine.

-aş putea să-mi bat joc de tine toată ziua, dar văd că natura se ocupă deja de treaba asta.

-ma îmbrac în cinci minute deci ajung în două.

-cât fac unu plus unu?
-nu ştiu, daca nu sunt atenti s-ar putea să facă trei.
-unu şi unu nu poate sa facă decât doi, tu deja te gândesti la unu şi una.

-dacă-mi vor ieşi planurile şi reuşesc să plec nu o să mai auziţi de mine decât eventual prin ziare.

-bărbaţii sunt ca papucii.
-de ce?
-nu ai ce să faci numai cu unul singur.
(culmea, replică dată de un băiat.)

-ştii care e sărbătoarea ei preferată?
-care?
-schimbarea la faţă.

-hei, au sunat de la tâmplărie, ne-au întrebat cu cât dăm scandura. (replică dată de un copil)

o secvenţă dintr-un CV:
-execut găuri de toate dimenisiunile.

ea: O să-i arăt eu cine e masculul alfa aici.
el: Bine. Stai ... ce?
ea: Scuze, m-am uitat prea mult la Cezar şi câinii.

-sper că nu-mi apare french la limbi cunoscute pe facebook.
-dragă, ţie eventual ar trebui să îţi apară french fries.

-care e citatul tău preferat?
-nu poţi cuceri perfecţiunea în genunchi.
-ooook...

urmatoarul capitol cred că va conţine câteva întamplări amuzante povestite pe scurt, poate chiar şi câteva poze, să văd ce găsesc mai... decent.

2 comentarii:

hapi2233 spunea...

Of, tare rar mai scrii ceva personal....sa aflam ce mai faci, cu ce-ti ocupi timpul si cat de mult te streseaza examenele :)

Cristiana spunea...

ah, incep sa ma deprim numai cand ma gandesc la asta! Probabil, o sa scriu curand si despre asta, desi pe langa faptul nu prea stiu cum o sa imi fac timp, ma deprima la maxim ideea de a scrie despre asta. Dar, o sa va povestesc eu la un moment dat ce e in sufletul unui elev in pragul bacului, admiterii si toate cele din acest set. Oricum, dupa ce o sa termin cu bacul si cu toate o sa va spun tot ce am pe suflet!

Trimiteți un comentariu