marți, 18 decembrie 2012

Două recomandări

Nu, nu vin cu colinde sau chestii de genul. Nu prea am intrat în spiritul sărbătorilor încă şi la cât sunt de stresată şi de obosită nu cred că se va întâmpla anul ăsta. Rămâne să vedem cum mai stau treburile, poate o să dezvolt asta mai mult într-un articol viitor.

Prima recomandare este legată de o dragoste mai veche de a mea şi anume Pink Floyd. Probabil că aţi auzit că Roger Waters o să vină în România vara aceasta, iar show-ul "The Wall" este considerat cel mai bun show făcut vreodată şi că fiecare om trebuie să vadă măcar o dată în viaţă o asemenea producţie. Dacă nu aţi văzut spectacolul pe youtube până acum, vă recomand cu căldură să aruncaţi o privire sau, dacă aveţi timp să urmăriţi tot spectacolul.


Evident că eu am deja bilet la concert şi sper să ne vedem în număr cât mai mare la vară în Piaţa Constituţiei.

De mult mi-am dorit să fac un top cu cele mai bune filme psihologice pe care le-am văzut şi pot să spun că filmul pe care urmează să vi-l recomand mi-a dat tot sistemul peste cap. Deci, a doua recomandare este o animaţie foarte inteligentă pe care am văzut-o ieri şi care a devenit lejer unul dintre filmele mele preferate. Povestea din Mary and Max este una foarte atipică dar e realizată excelent într-un mod cu totul original. Nu ţi-o recomand dacă nu eşti puţin mai open minded pentru că s-ar putea să nu te prindă şi să rămâi dezamăgit ... în schimb, cei mai "luminaţi" cu siguranţă vor găsi animaţia extraordinară.





Vă mai las o bucată dintr-o scrisoare de a lui Max către Mary.
"The reason I forgive you is because you are not perfect. You are imperfect. And so am I. All humans are imperfect. Even the man outside my apartment who litters. When I was young, I wanted to be anybody but myself. Dr. Bernard Hasselhoff said if I was on a desert island, then I would have to get used to my own company. Just me and the coconuts. He said I would have to accept myself: my warts and all. And that we don't get to choose our warts. They are a part of us and we have to live with them. We can however, choose our friends. And I am glad I have chosen you. Dr. Bernard Hasselhoff also said that everyone's lives are like a very long sidewalk. Some are well paved. Others, like mine, have cracks, banana skins and cigarette butts. Your sidewalk is like mine, but probably not as many cracks. Hopefully, one day our sidewalks will meet and we can share a can of condensed milk. You are my best friend. You are my only friend."

2 comentarii:

DanaGhinea spunea...

Tocmai am descoperit blugul tau din intamplare, imi place mult!! Pari foarte fina si sensibila si profunda, I will be back si te voi recomanda si la cititorii mei. Citeste-l si tu pe-al meu daca vrei, desi nu e deloc acelasi stil (dar m-am regasit in multe din postarile tale). Ce bune sunt blogurile de oameni interseanti, ce poate fi mai frumos decat o gandire care se adreseaza alteia?
Asta e blogul meu: http://parisulmeu.blogspot.fr/

Cristiana spunea...

multumesc frumos pentru aprecieri! Ti-am citit cateva postari, imi place sarcasmul tau, te-am adaugat la blogroll iar cand o sa am timp (si o sa fie o ora mai rezonabila, probabil) o sa citesc mai multe.

Trimiteți un comentariu