luni, 19 noiembrie 2012

Replici memorabile [partea a II-a]

Îmi cer scuze pentru lipsa de activitate, clasa a XII-a e mult mai stresanta şi solicitantă decât mă aşteptam. Zilele astea voi publica gândurile mele de licean de acum 3 ani şi ceva, l-aş fi publicat azi dar articolul mai trebuie puţin modificat şi din păcate nu am timp de asta acum. Până atunci, vă las cu câteva replici memorabile date de mine sau de prietenii mei în diferite situaţii şi promit că o să-mi fac timp cât de curând şi să vizitez blogurile pe care în ultimul timp le-am cam neglijat.

-Nu am mai râs aşa de când v-am văzut prima dată.

-De câte ori trebuie să trag apa ca să dispari?

-Eşti un fel de Nadia Comaneci ... varianta fastfood.

-Ati ingropat securea razboiului?
-Daca mai zici ceva ti-o bag pe gat

-Hei, iar sunt nişte cipsuri în punga mea cu aer.

-Dacă creierul tău ar fi dinamită, n-ai avea destulă să-ţi zboare pălăria.

-Hai să-ţi arăt cel mai bun lucru de la apa caldă încoace.

-Te bat la skandenberg.
-Poate la skandenburger

-E campion mondial la tai-slană.

-Erau Bula si Ştrula iar Bulă...
-Scuze că te întrerupt, dar cred că dinozaurii îşi vor gluma înapoi.

-Mai ţi minte ce am făcaut anul trecut de ziua ta?
-Nu.
-Nici eu.

-Fă-mi o poză. Ţine mai mult. (replică dată de un prieten unui străin care se holba la el în autobuz)

-Doamna profesoară, noi ne-am decis să plecăm ... dumneavoastră mai staţi?

-În opinia ta, cine crezi că decide ce se întâmplă cu lumea asta? (eu, abordată în staţia de autobuz de martorii lui Iehova)
- Ăăăă ... americanii.


-Tata-i inginer ... iar mama probabil e... subinginer.

-Dacă ajungi să o cunoşti mai bine, o să descoperi prostia în stare pură, noaptea totală a minţii.

teoria nr 1. : În Cugir nu poate fi multă lume în două locuri în acelaşi timp.
teoria nr 2. : Dacă nu poţi repara ceva cu bandă adezivă înseamnă că nu foloseşti destulă.
{sunt vreo 5 dar prefer sa le public doar pe astea}

Edit:
-Ce are dacă iei un 3? Un 3 e atât de aproape de 4 încât poate fi considerat 5.

3 comentarii:

Bogdan spunea...

ai uitat de "Stiati ca va duceti dracului?"
-Bogda

Cristiana spunea...

da, genial, cum sa uit? :)) daca ma gandesc mai bine, am uitat mai multe, dar le pastrez pentru tura urmatoare

hapi2233 spunea...

Chiar ca sunt memorabile si nici macar nu te superi pe cel care ti le spune :)

Trimiteți un comentariu