duminică, 2 septembrie 2012

S-a mai dus o vară ...

Şi uite aşa s-a dus şi vara asta, pe departe cea mai faină vară de până acum. Am avut parte de atât de multe, la unele speram de mult în timp ce alte chestii nici nu visam să mi se întâmple. Am fost în două colţişoare diferite ale României, am stat toată noaptea la un foc de tabără în vârful muntelui dar am şi văzut cum soarele răsare "din mijlocul oceanului" la Marea Neagră(ca s-o citez pe Gabi). Mi-am facut multi prieteni (macar o parte din ei sper sa ajunga la majorat) , am fost plăcut surprinsă de persoane pe care le ştiam de mult timp, am murit de foame în Căminul 13  din Complexul Studenţesc din Timişoara, am mers ore întregi cu un rucsac în spate prin munţi, dar m-am şi plimbat prin Vama Veche fără nicio grijă când cineva pe lângă care treceam ne spune "Hei, ce mai fac fetele de la Cugir? Mă mai ţineţi minte, ne-am cunoscut anul trecut la Predeal, la seminarul naţional?" şi lista poate continua lejer.

Deci, pe scurt, cu siguranţă o să îmi amintesc de:

Ieşirea la Năsăpişte. Adevărul e că drumul până acolo e destul de greu, dar nu-mi vine să cred că anul ăsta e prima dată când ajung până acolo.



Timişoara. West Summer University. Un oraş mai mult decât genial, un program extrem de încărcat, o groază de oameni faini şi prea puţin timp(2 săptămâni) în care să-i cunoşti pe toţi aşa cum ai vrea.


oameni normali în mall





Vama Veche. Folk You! Alţi prieteni, altă distracţie. Să nu-ţi vină să mai pleci de la mare, nu alta.

răsărit 1


răsărit 2




Din păcate a trebuit să ne luăm rămas bun de la cineva foarte drag care a fost nevoit să se mute. Aşa a început seria chefurilor de rămas bun dar şi nopţile în care jucăm remi pe viaţă şi pe moarte.

sigurele poze(mai normale) pe care le am:

din seria "ce faceţi cu mine?!"

Ţin să precizez că vara asta am bifat o grămadă din chestiile de pe lista cu tâmpenii pe care trebuie să le fac până la 18 ani. (listă despre care probabil o să vorbesc într-un post următor)

!! Pentru că am observat că atunci când cineva începe cu "Mai ţii minte când ...?" nu ne mai putem opri toată noaptea iar cei prezenţi care nu ne ştiu poveştile se distrează pe cinste şi pentru că de-a lungul anilor ni s-au întâmplat chestii cum nu vezi nici prin filme, o să încep o serie cu titlul ăsta şi o să vă povestesc câteva din chestiile pe care le-am făcut şi chiar merită auzite.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Mai tii minte???
Te pup, Sera

Cristiana spunea...

normal ca mai tin!! Cand mai dai pe la Cugir ca sa facem un chef asa cum facea OFZ in vremurile bune?

Andreea spunea...

Wow,ai avut o vara absolut geniala!Ma bucur pentru tine,si...trebuie sa recunosc,te si invidiez putin:))
Astept seria!

Cristiana spunea...

recunosc, vara asta mi s-au intamplat cu mult mai multe chestii decat credeam ca o sa mi se intample. Seria o sa vina cat de curand, dar sunt atat de multe de spus si nu ma pot decide cu ce sa incep :))

Andreea spunea...

Cele mai frumoase lucruri vin pe nepregatite!:))

diana spunea...

Asteptam cu nerabdare povestile tale!!!

hapi2233 spunea...

Macar ai amintiri nepretuite :)

Trimiteți un comentariu