marți, 10 iulie 2012

Vara

A treia săptămână de vacanţă şi încă mă obişnuiesc cu gândul că asta e ultima mea vacanţă din liceu. Nu am făcut nimic prea special până acum ... decât weekendul trecut.

Am fost la cabană la Năsăpişte, o zonă foarte faină, în mijlocul pădurii pe care acum am vizitat-o prima dată (sa-mi fie ruşine). A fost un weekend absolut genial, cu focuri de tabara, cantece, expediţii, brânză şi lapte de la stână, cu cai care sforăie, soare care nu vrea să răsară, dar nu în ultimul rând cu filosofie şi muzică bună. Mi-am făcut prieteni, am jucat ping pong, m-am distrat cu verişorii mei pe care-i văd doar câteva zile pe an, am făcut drumeţii şi m-am bucurat de natură, am reuşit să stabilesc o relaţie cu nişte rude pe care nu le stiam decat din povestile nemuritoare ale tatalui meu, am văzut pentru prima dată interiorul unei stâne şi am pupat ... un cal (care sforăie). Toate astea într-un weekend la munte cu oameni dragi.

Pe scurt, am făcut mai multe în 3 zile decât am reuşit să fac în 3 săptămâni. Urmează câteva zile liniştite, până pe 19 când plec la Timişoara timp de 2 săptămâni pentru proiectul West Summer University. Pe 1 august, când o să trec pe acasă doar în vizită, ca să-mi pregătesc bagajele pentru că exact în aceeaşi seară plec la Vama Veche cu nişte prieteni pentru Folk You (da, visul meu de câteva veri încoace în sfârşit se împlineşte). Pe scurt, sunt bine, ma bucur de vacanţă, îmi trăiesc viaţa şi toate cele... şi încerc să îmi găsesc timp să mai postez câte ceva.

A, tocmai am aflat că sunt una dintre cei 10 care au casitgat dreptul de a deveni un beta tester pentru Hack me v10! . Asta se va întâmpla în perioada 10-29 iulie, pe 30 va fi lansarea oficială. Pentru cei care nu ştiu, Hack me! e un fel de joc, în care ca să treci de la un nivel la altul trebuie să rezolvi nişte "problemuţe" de diferită dificultate. Cei interesaţi pot intra aici să arunce o privire .

#O să revin cu poze de la Năsăpişte.


Voi ce aţi făcut/ce veţi face vara asta?

3 comentarii:

Andreea spunea...

Eu vara asta,o sa stau prin imprejurimi.La Romosel bineinteles(unde te mai astept sa mai vii),poate pe la Cluj...Unde se nimereste!:D

P.S :Astept impresii de la Timisoara!

Cristiana spunea...

daca o sa ajung la Romosel vara asta o sa te caut, desi e foarte putin probabil iar de impresiile din Timisoara si din Vama cu siguranta nu o sa scapai.

hapi2233 spunea...

Ce vara palpitanta ai!
Eu am fost in Spania 2 saptamani, apoi pe acasa cu cei dragi si acum ma pregatesc de Ramadan asta inseamna ca cel putin o luna nu voi mai calatori......:(
Astept poze

Trimiteți un comentariu