joi, 28 iunie 2012

Prietenii mei -Replici memorabile[partea I]

Cap. I
Replici memorabile

... pentru că în cercul meu de prieteni întotdeauna se întâmplă ceva. (şi pentru că a da citate din filme a devenit to mainstream)

Am putea face salata cu tine la cat esti de varza.

Ăsta numeşti tu stil de luptă? Eşti mai rău ca România în Primul Razboi Mondial!

-Neuronii tai or greşit autostrada!
-Ei bine, si ai tai merg prin lanul de porumb de ceva timp ...
-Ai mei ştiu o scurtătură.

-Ce facem vara asta, mergem undeva?
-Nu prea avem bani.
-Atunci ce propuneţi?
-Ne-am gandit să punem nişte corturi la tine în curte şi să ne imaginăm că suntem în tăbară.

-Vai, replica asta aş fi vrut să i-o dau eu.
-Te las să mă citezi, dacă vrei!

... Şi te mai intrebi de ce s-a inventat pâinea feliată! (replică folosită când primeşti o dovadă incontestabilă de prostie)

Esti ca o pitzi la care i-o căzut netul.

Nu ma supăra, că o am pe maică-ta la apeluri rapide.

-Vai de mine, ce fac copii astia?
-Nu te speria, am citit undeva că e sezonul de împerechere la bizoni.

-Eşti ca un soare.
-Mulţumesc,dar de ce?
-Eşti mare, galben şi dacă mă uit prea mult la tine mă ia cu dureri de cap.

-Aseară am vrut să mă sinucid cu Memo Plus.
(tot din seria asta si poza:)

-astea nu se vor descurca cum ne-am descurcat noi.
-tu glumesti? in comparatie cu voi alea-s constipate verbal.

-ce faci?
-pari cam derutat, si acum ma gandeam cum sa te rutez la loc. (explicatia a fost mult mai geniala decat replica)

-serios, nu cred că era atât de grasă...
-tu glumeşti? pierdeam jumătate din film când trecea prin faţa monitorului.

-Mi-ai închis în nas acum 30 de secunde şi acum mă suni din nou?
-Ei bine, m-ai enervat atât de tare încât să-ţi închid în nas o singură dată nu era de ajuns.

-şi eu pot să fiu enervant
-pe tine te ajută mult faţa

-când doi se ceartă al treilea nici nu mai contează.

-apleacă-te! (...dupa pixul de pe jos)
-ce, aşa, fără întâlnire, dans şi cină?

va urma ...

2 comentarii:

hapi2233 spunea...

Prietenii tai sunt geniali :) :) am ras bine

diana spunea...

:))))

Trimiteți un comentariu