joi, 5 aprilie 2012

contra timp

Poate o să-mi pierd inocenţa într-o zi şi sufletul meu va începe să îmbătrânească. Poate o să dispară energia asta şi puterea de a-i face pe cei dragi să zâmbească. Poate peste câtiva ani dacă-mi vezi zambetul nu îl vei mai recunoaşte iar toate visele de astăzi se vor spulbera. Am spus cuiva că nu văd ce sens ar mai avea viaţa după ce ne-ar dispărea sentimentul ăsta că noi suntem importanţi, că putem schimba ceva şi nu-mi pot imagina cum ne vom simţi când vom realiza că lumea asta nu se învârte în jurul nostru. Mi-a răspuns că, la un moment dat în viaţa mea lucrurile astea ni se vor părea aşa cum ni se par acum plânsetele şi dezamăgirile pe care le aveam când eram mici şi încercam să construim un castel de nisip şi cineva venea şi ni-l strica. Atunci, castelul ăla ni se părea atât de important şi nimeni nu ne putea împăca dacă păţea ceva. La un moment dat, când ne vom uita înapoi aşa ni se vor părea şi toate frământările noastre de astăzi, dar până atunci probabil că vom mai plânge multe nopţi din cauza unei iubiri neîmpărtăşite, vom mai avea puterea de a rânde ore întregi aparent fără motiv şi-o să ne surprindă de multe ori răsăritul încercând să găsim raspunsuri întrebărilor care ne frământa. Dar, până atunci trebuie să vă mulţumiţi cu mine şi cu setea mea de aventură, cu poveştile interminabile la o cană cu vin, cu discuţiile filosofice aprinse pe diferite teme, cu ieşiri lungi şi dese şi-o să trebuiască să mă mai suportaţi multe zile în care-o să fac numai ce am chef, pentru că n-am de gând să mă maturizez curând şi pentru că vreau ca toate visele de astăzi să fie amintirile grozave de mâine.


Vă las una dintre melodiile mele preferate de la Pink Floyd, mai în temă:

1 comentarii:

hapi2233 spunea...

Draga Cris, cel care te-a sfatuit e intelept.Are dreptate. Multe din scrasnirile din dinti, iubirile care dor azi, sentimentele fara de care (crezi) ca nu poti trai VOR DISPAREA.Nu le vei uita ci-ti vei aminti de ele cu nostalgie si un zambet.
Intai se vor atenua incet ca si cum s-ar lasa o ceata

Trimiteți un comentariu