luni, 16 aprilie 2012

7 dimineaţa

E prima dată anul ăsta când mă prinde răsăritul la calculator, cu cafeaua în faţă şi cu tot tacâmul ... ca în vremurile bune. Poate pentru că în ultimele săptămâni mi-am perimis să revin la stilul meu de viaţă şi simt că eu, cea pe care o cunosc şi pe care o iubesc(şi care nu e atât de dark and twisted) a revenit la viaţă. Am început să petrec mai mult timp cu persoanele pe care le iubesc, pregătesc surprize, fac cadouri şi pot să sărbătoresc ziua cuiva cu şampanie într-o parcare şi să simt că sunt cea mai fericită persoană din lume. Râd fără motiv, mă întâlnesc cu prietenii şi stăm de poveşti ore în şir până ne prinde noaptea şi suntem nevoiţi să plecăm acasă, îmi fac planuri, ne întâlnim să facem brioşe (Bree Van de Kamp style) sau să jucăm jocuri video, facem chestii spontane şi ne bucurăm de vacanţă. Simt că reiau controlul asupra vieţii mele. Pentru prima dată, după mult timp pot să spun că am avut o săptămână exact aşa cum mi-am dorit, şi ăsta este unul dintre motivele din care spun că am avut cele mai tari sărbători ever! Mă simt ca şi când mi-am găsit locul, ca şi când revăd tot ce s-a întâmplat în slow motion şi-mi dau seama că sunt exact unde vreau să fiu ... şi, mai mult decât orice, sunt CINE vreau să fiu. În ultimele zile am regăsit tot ce credeam că am pierdut ... şi, mai presus de toate, mi-am redobândit "superputerile" (ce superputeri? am zis mai sus că am recăpătat controlul asupra vieţii mele, mă simt bine în pielea mea, îi fac pe cei dragi să zâmbească ... ce vreţi mai mult?).

Voi ce aţi făcut de sărbători? Sper că şi voi v-aţi distrat cel puţin la fel de mult ca mine.

P.S. Iau o pauză cam o săptămână, două având în vedere că plec în Germania şi nu ştiu dacă o să reuşesc să stau prea mult pe net. Când revin, o să vă povestesc cum a fost (cu poze şi tot tacâmul).

6 comentarii:

Andreea spunea...

Hei!Sarbatorile mele au fost chiar... placute.Asa cum ai zis si tu,am fost cu cine trebuia,unde trebuia.Cred ca daca am avea mai mult timp liber si mai multa vointa,am avea mai multe saptamani aproape perfecte sau chiar perfecte.
Ma bucur ca ai avut parte de niste sarbatori frumoase,iti doresc sa ai parte de un drum bun si de muuulta distractie si momente frumoase!

Cristiana spunea...

Mulţumesc, Andreea! Mă bucur că te-ai distrat, cât despre timpul liber ... nu am cum să nu fiu de acord. Ciudat e că în vacanţele astea scurte ne distrăm cât într-o lună din vacanţa mare, sau numai mie mi se întâmplă asta?

Andreea spunea...

Ai dreptate.Poate că din cauza timpului limitat.Având mai puţin timp liber,învaţăm să-l apreciem mai mult.

Anonim spunea...

astea sunt treburi de oameni mari deja. sa cazi, sa te ridici, sa pierzi, sa castigi. asta este viata. daca ar fi totul frumos ne-am plictisi repede. asa ca trebuie sa trecem peste toate. mie mi se pare ca lucruril frumoase raman mai mult timp in memorie, pe cand cele urate se sterg repede.

Cristiana spunea...

Da, dacă totul ar fi frumos viaţa ar fi pictisitoare şi nu am şti să apreciem ce avem.

Sunt persoane pentru care lucrile frumoase rămân mai mult în memorie şi persoane care le uită imediat, ţinând minte numai ce nu a fost bine. Unii văd partea plină a paharului, alţi văd paharul gol în timp ce câţiva îl văd ca pe un obiect cu care pot arunca după tine... noi, cei care păstrează în amintire lucrurile frumoase suntem un caz fericit!

hapi2233 spunea...

Eu am calatorit chiar in ziua de Paste. A doua zi am mancat la mama acasa si am vizitat-o pe bunica, am ciocnit oua
Vacanta placuta- sper c-ai avut :)

Trimiteți un comentariu