miercuri, 21 martie 2012

Sounds familiar?

It is in our nature to judge the people around us.
If they ignore our wishes, we believe they are disrespectful.
If they don't watch their children, we conclude they are unfit parents.
If we catch them cheating, we assume we know their reasons.
But what happens when we finally stop for a moment to judge our own lives?
It can be painful to step back and see what we've been doing...
and even more painful to realise we have no intention of stopping.
(Desperate Housewives, season 6 episode 5)


... Sounds familiar? :)

9 comentarii:

hapi2233 spunea...

Kitty, te-a acaparat serialul asta, nu gluma.
Cum merge scoala?

Cristiana spunea...

Da, m-a prins mult mai mult decat ma asteptam.

Cum sa mearga, bine ... lucrari, teme ... ba chiar si prima teza saptamana viitoare(la biologie). Mai am de tras doar saptamana asta si saptamana viitoare, apoi urmeaza saptamana altfel + 2 saptamani de vacanta.

In rest, chefuri, majorate, plimbari in natura si chestii de-astea. Vineri am zis ca mergem pe rau cu bicicletele pana unde ni se termina asfaltul (asta ar veni cam in jur de 10 km) si poate o sa fac niste poze si o sa le postez pe aici :).

Tu ce mai faci?

hapi2233 spunea...

Eu ma mai relaxez acum dar peste doua-trei saptamani ma asteapta un nou tur de forta si de nervi in Romania
Vacanta de Paste o aveti parca......Se mai merge la "udat" ?

Cristiana spunea...

da, de Paste ... sper sa fiu in tara atunci, nu vreau sa ratez udatul :D

amspuseu spunea...

Ce parere ai despre: http://www.adevarul.ro/locale/alba_iulia/VIDEO-INEDIT-distrau-absolventii-Cugir_0_667733596.html

Cristiana spunea...

vai, ce fain! Ma gandesc ce simpla era viata lor si ce fain se distrau. Am auzit multe povesti din acea perioada, si parca-mi pare rau ca nu simt viata de liceean atat de simplu si de frumos ca si ei. Adevarul e ca si adolescenta mea are partile ei frumoase, dar sincer as prefera de 1000 de ori sa dansez pe Abba in curtea liceului decat sa dansez pe Gutza pe la cine stie ce local, pentru care ne-am dat in cap tot anul scolar pana l-am ales. Par fericiti. Dar, sincer, cred ca mi-ar lipsi libertatea de care ma bucur in ziua de azi.

Mimoza spunea...

Atat de mult imi place "morala" de la fiecare episod! cred ca daca cineva ar scoate o carte cu ele, ar fi un best-seller, clar! :)

Mimoza spunea...

si acum, ca stau sa "cujet", cred ca imi amintesc si episodul!

Cristiana spunea...

Si mie imi plac foarte mult concluziile pe care le trage Mary-Alice la sfarsitul fiecarui episod. De multe ori, sunt adevarate lectii de viata si chiar te pun pe ganduri.

Trimiteți un comentariu