sâmbătă, 10 martie 2012

Cine sunt?!

Cine sunt eu? De parca v-ar interesa cine sunt eu. Sunt cine vreti voi sa fiu, sunt exact ceea ce ma obligati voi sa fiu. Voi nu ma vedeti pe mine, vedeti prin mine si vedeti doar ceea ce vreti si de multe ori fara sa va obositi sa va verificati macar ipotezele. Vedeti exact ceea ce vreti, iar eu am 1000 de masti pregatite pentru fiecare dintre voi si pentru fiecare situatie penibila in care m-ati putea pune. Degeaba m-as chinui sa va explic cine sunt, o sa vedeti acelasi lucru, vedeti doar unealta prin care puteti sa va atingeti un anumit scop. Iar eu nu o sa deschid gura, pentru ca nu vreau sa-ti distrug universul perfect in care traiesti si sa-ti demonstrez ca viata ta sociala e o minciuna. Stiu cum e sa visezi, la fel cum stiu cat de urata e realitatea si de aceea nu vreau sa fiu eu cea care te da cu capul de ea. Aleg sa te las sa ma vezi cum vrei, o unealta prin care sa-ti atingi cateva scopuri, sa-mi joc rolul cum vreau si prefer sa-mi rezerv dreptul de a te soca doar daca ma calci pe bataturi prea tare. Niciodata nu mi-a placut sa ma amestec in societate sau sa intru cu bocancii murdari in sufletul cuiva, am preferat sa raman la stadiul de "persoana agreata", iar cine sunt eu sa arat doar celor care chiar merita.
Cand ma intebi cine sunt, sunt sigura ca nu vrei sa faci cunostinta cu tot "bagajul", sa ma apuc sa-ti povestesc tot ce mi s-a intamplat in viata asta ca sa-ti dai seama cum am ajuns sa fiu asa. Preferi sa-ti zambesc frumos si sa-ti dau niste informatii fara importata, care nu prea au legatura cu mine, spre exemplu in ce oras stau sau la ce liceu invat. Cand ma intebi ce fac probabil o faci mecanic, din politete si chiar nu prea te intereseaza toate nimicurile pe care le-am facut azi si tot ce am gandit ... de aceea, in general prefer sa nu plictisesc pe nimeni cu povesti gen cu cine mi-am baut ceaiul si pe unde am umblat ieri seara, decat daca stiu precis ca-i intereseaza subiectul. Ai sansa sa ma cunosti, sa citesti printre randuri cine sunt, ce si cum gandesc, nu te astepta sa-mi fac un tricou cu lucruri pe care trebuie sa le stii despre mine sau sa-ti vorbesc despre asta non-stop. Daca vrei sa afli ceva, ma intrebi frumos ... pentru ca daca nu-ti dai seama, nu sunt ca altele, o "drama queen" si nu ma plang pe la toate colturile ca mi-am rupt o unghie si ca viata e dura. Spun o poveste pentru ca mi se pare interesanta, nu pentru ca ma cuprinde si pe mine si vreau sa ma fac remarcata. N-o sa-ti cersesc simpatia. Vreau sa stiu ca acei oameni din jurul meu care ma sustin, care ma cunosc asa cum sunt si inca ma iubesc sunt alaturi de mine si fac ce fac pentru ca asta au ales ei, nu pentru ca se simt obligati de mine.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Tu greşeşti enorm prin modul tău de a te comporta! nu mi-o lua in nume rău (iar eu am 1000 de masti pregatite pentru fiecare dintre voi )Tu trebuie să fi însuşi...Prin a fi sincer faţă de restu cred că e ok.Prin faza cu maştile , teoretic ai fi o prefăcută, nu crezi?Fi intotdeauna sincera si spune ce ai de zis!Vei fi respectată mult mai mult ca până acum!

Toate cele bune , semnează Un prieten :-)

Cristiana spunea...

Cum spuneam, lumea oricum o sa vada ce vrea si m-am resemnat cu asta. Sinceritatea mea nu are cum sa-i ajute, poate cel mult sa le zguduie putin universul perfect in care traiesc si sa se mai trezeasca la realitate, ceea ce nu stiu daca e chiar un lucru atat de bun. Masti e cam mult spus, "Aleg sa te las sa ma vezi cum vrei, o unealta prin care sa-ti atingi cateva scopuri, sa-mi joc rolul cum vreau si prefer sa-mi rezerv dreptul de a te soca doar daca ma calci pe bataturi prea tare." ... cam asta vroiam sa spun prin masti, ca o sa-ti fac jocul, dar o sa joc dupa regulile mele.
Nu vreau sa fiu respectata sau sa impresionez pe nimeni. Nu sunt genul de persoana care cerseste atentie, daca ma gandesc mai bine nici nu cred ca imi pasa prea mult cum ma vede lumea. Important e cum ma vad oamenii care conteaza, care ma cunosc asa cum sunt, fara masti si jocuri.

Cristiana spunea...

Ah, si daca esti "un prieten" nu m-ar deranja daca data viitoare ai lasa un nume :)

sparkleofhope05 spunea...

Nu stiu ce ti-as mai putea spune pe langa ITI MULTUMESC CA EXISTI! si vorbesc serios. M-ai lasat fara cuvinte cu postul asta. Pot sa il pun si eu la mine pe blog? Cu tot cu drepturi de autor :D Ti pup

Cristiana spunea...

deci ma bucur ca sunt si oameni care se bucura ca "m-am dezlantuit" ieri seara (adica am scris chestia asta). Esti cred ca a treia persoana care chiar apreciaza ce am scris aici! Cum sa nu, poti sa-l pui unde vrei(cu drepturi de autor,bineinteles).

amspuseu spunea...

Kitty, cine te-a suparat? Nu pot sa spun ca ma bucur ca te-ai "dezlantuit", mai mult ma intristeaza ca ai ajuns sa faci acest lucru. Noi, cei care folosim blogul tau pentru a te avea aproape, te iubim asa cum esti! De altfel, cel putin in cazul meu, te-am descoperit si te-am pretuit pentru particularitatile tale native, nu pentru o "masca" sau alta. Nu pot sa cred ca te lasi afectata de superficialitatea imaginii pe care ar "trebui" sa o ai intr-o ipostaza sau alta. Viata nu inseamna asa ceva, chiar daca multe televiziuni si tabloide se straduiesc sa impuna asemenea sabloane. Nu uita ca timpul trece, iar tu vei invinge tocmai prin constanta firescului fel de a fi, cei care mizeaza pe alte atitudini, sigur vor pierde pe termen lung. Puterea alegerii este la tine, daca nu-ti plac anumite situatii evita sa mai interactionezi cu ele, singura ai spus ca ai destui prieteni adevarati cu care iti poti crea un frumos microunivers, fara a fi nevoita sa "cersesti" atentia cuiva. Iar oricine are inteligenta si sensibilitatea optima te va descoperi singur si iti va cauta compania.

Cristiana spunea...

am zis in postul "i'm back" ca ma tem de ce ar putea iesi daca incep sa scriu din nou.
"M-am blocat la randul meu intr-o societate infecta in care tot am incercat sa ma integrez, frustrata si impotmolita in niste regrete ramase pe fundul unui pahar. A trebuit sa fiu dezamagita de mult prea multe ori ca sa realizez cat de superficiali pot fi oamenii, a trebuit sa fiu jignita si ranita de multe ori ca sa-mi fac curaj sa ma prezint cu atata sinceritate in fata tastaturii, cu dorinta de a scrie despre asta. "
cam despre asta e vorba. E o forma de revolta fata de tot ce se intampla in jurul meu. Vor urma alte posturi, mai bune si care vor avea "acel ceva" al meu, dar mai intai am nevoie de putin timp ca sa-mi revin din starea asta pe care o am acum.
marti-joi va fi un schimb de experienta cu un liceu din Ocna Mures si probabil o sa scriu despre asta. De asemenea, mai am niste lucruri in minte despre care imi doresc sa scriu, dar o sa ma gandesc bine daca se merita sau nu.

Trimiteți un comentariu