miercuri, 29 februarie 2012

What do you do when you lose?

Image and video hosting by TinyPic

Ultimele saptamani au fost foarte epuizante pentru mine iar saptamana asta cred ca e cea mai urata din ultima vreme. O mare parte din lucrurile pe care mi le-am propus nu prea mi-au iesit sau cel putin nu au iesit cum au vrut. Culmea, am invatat sa traiesc cu asta si sa-mi accept si esecurile in domeniile care nu ma intereseaza, nu stiu inca daca e de bine sau de rau. Cred ca, pentru a ajunge foarte bun la ceva trebuie sa te concentrezi pe acele lucruri si sa nu-ti pese atat de mult de chestiile mai putin importante. Cred ca niciodata nu m-am regasit mai mult in secventa asta din House. In orice caz, sambata seara o sa petrec si o sa uit de tot stresul din ultimul timp.

Voi cum reactionati atunci cand ceva nu merge conform planului? Cum faceti fata unui esec? Sper sa primesc raspunsuri interesante :D


9 comentarii:

sparkleofhope05 spunea...

"Fiecare sut in fund e un pas inainte!" - asta am crezut, asta am aplicat. Si a mers o perioada. Acum... incerc sa iau toate ca un fapt de la viata, bune, rele, nu conteaza. The show must go on. Ti pup.

Cristiana spunea...

Avem inca o fana Queen printre noi. Da, "the show must go on", cam asta e si deviza mea din ultima vreme.

amspuseu spunea...

Daca un plan nu-ti reuseste, indiferent cum reactionezi nu vei mai rezolva situatia, asadar depinde de starea de spirit daca te superi/enervezi mai mult sau mai putin. In orice caz, trebuie sa treci mai departe si, in mod sigur, nu cred ca exista un mod interesant de a face fata unui esec.
Hai ca se poate, mai ai trei luni si scapi si de anul asta scolar.

Cristiana spunea...

Intr-o seara, cand am vorbit cu prietenii despre chestiile astea am primit niste raspunsuri foarte interesante :D. Da, sunt de acord cu tine. Am fost la un training acum cateva luni unde cineva mi-a spus ca e cel mai bine cand te concentrezi pe lucrurile importante din viata ta, pe ce te pricepi, lucrurile prin care te poti ridica deasupra multimii. Daca stai prea mult si incerci sa excelezi in toate domeniile, sau macar sa incerci sa te descurci intr-un anumit domeniu in care nu te descurci deloc, chiar daca avansezi, in timpul in care te-ai chinuit sa fi bun la ceva ce evident nu esti, puteai sa excelezi in lucrurile la care te pricepi. Ma rog, cred ca ai inteles ce vreau sa spun.

Pana una-alta ... bine ai revenit, Adrian!

amspuseu spunea...

Multumesc, ma straduiesc sa recuperez absentele! Sper ca mai am o sansa la reabilitare...
Foarte corect ceea ce ti-au spus la training, dar eu cred ca putini sint cei care simt asa o mare nevoie sa acopere mai multe domenii sau abilitati; in general oamenii sint comozi si abia daca se concentreaza pe ceea ce stiu ca se pricep. Poate doar cei care nu reusesc sa-si defineasca adevaratele inclinatii sa aiba ceva probleme, dar nu cred ca este o tendinta generala. Realitatea este ceea ce ne "omoara", faptul ca nu reusesti in Romania de astazi sa-ti valorifici talentele, chiar daca esti constient de ele si nu te pierzi in cautari inutile. Asta enerveaza romanii care chiar au valoare si talent: lipsa perspectivelor de lucru si afirmare in ceea ce le place si ii defineste, din ceea ce am observat eu in jur.

hapi2233 spunea...

La mine ultimele zile au fost mai grele si in special cea de azi. Nimic dar absolut nimic n-aiesit cum as fi vrut. Promisiuni de afaceri amanate, acte nerecuperate, o prietena hulpava ....
Ma resemnez. Nu mai fac nimic in ziua aia sau doar strictul necesar. A doua zi imi recapat oarecum sperantele si incerc din nou. Pana se intampla ceva pozitiv care-mi reincarca bateriile si imi recladeste increderea in mine
Mai nou ma gandesc ca ar fi util pt nervii mei sa invat sa meditez

amspuseu spunea...

Exact, Hapi, asa se trece peste momentele mai nereusite. Kitty, orice plan include chiar de la inceput si o probabilitate de nereusita, dezamagirea nu ar trebui sa fie chiar atit de crunta. Pur si simplu mai amini putin, in alta zi sau cu alta abordare sigur vei reusi. Si tie, Hapi, sorry pentru greutatile acestor zile, dar si cind iti vor iesi toate din plin ....

hapi2233 spunea...

Adi- nu-mi ies toate din plin decat foarte rar. Am noroc- vad partea plina a paharului chiar si atunci cand e vorba de un strop.
Numai ca nu ma plang prea des - vreau ca la mine pe blog lumea sa se destinda :)

Mimoza spunea...

Sincer, ma cam panichez/panicam. lucrez din greu la asta...

Trimiteți un comentariu