sâmbătă, 4 februarie 2012

I'm back.

Am luat o pauza lunga (chiar prea lunga) de la scris. De ce? Din teama de a nu-i rani pe altii prin ceea ce spun, probabil nevrand sa arat cat de neiertatoare pot sa fiu. Dar, pana la urma sunt pe blogul MEU si mi se pare normal sa-mi exprim punctul de vedere propriu si personal legat de intamplarile din ultima vreme.

Nu stiu, poate ma tem ce ar putea iesi la iveala daca incerc sa scriu din nou, poate s-au intamplat prea multe lucruri si nu mai sunt cine eram candva. Ultimele saptamani nu au fost altceva decat un maraton de lectii de viata, ca sa le zic asa ... lucruri care mi-au aratat cat de mult ma insel, cat de putin cunosc lumea, sau cum tot ceea ce stiu se poate schimba intr-o secunda. Ei bine, pana acum nu numai inspiratia mea era blocata. M-am blocat la randul meu intr-o societate infecta in care tot am incercat sa ma integrez, frustrata si impotmolita in niste regrete ramase pe fundul unui pahar. A trebuit sa fiu dezamagita de mult prea multe ori ca sa realizez cat de superficiali pot fi oamenii, a trebuit sa fiu jignita si ranita de multe ori ca sa-mi fac curaj sa ma prezint cu atata sinceritate in fata tastaturii, cu dorinta de a scrie despre asta. A trebuit sa pierd multi prieteni pana sa apreciez cu adevarat persoanele pe care le am langa mine, la fel cum au trebuit sa mi se intample niste chestii oribile ca sa realizez ce consecinte pot avea faptele mele.

M-am saturat sa ma simt mizerabil si sa pierd bucati din mine incercand sa-i multumesc pe ceilalti, asa ca am revenit, poate mai insensibila, putin lipsita de inspiratie, dar cel putin am curaj sa spun ce simt si sa povestesc ce mi se intampla.

So, the bitch is back ... mai mult sau mai putin.

(asta-i pentru a va pregati pentru ce urmeaza)

2 comentarii:

Andreea spunea...

Bine ai revenit!Imi lipseau posturile tale...
Cred ca in ziua de azi,e mai bine sa fi insensibil,decat sa primesti constant palmi si pumni pentru ca iti pasa prea mult de niste lucruri ce chiar nu merita.Mai bine iti arati latura calda si iubitoare in fata acelor putini oameni care nu te dezamagesc,care nu te critica cu rost sau fara,care pur si simplu sunt alaturi de tine neconditionat.Pacat ca trebuie sa apelam la indiferenta si sa ne inchidem in lumea noastra,ca sa ne ferim de lumea asta infectata si cucerita de rautate si [scuza-ma] idioti.Society's f*cked!
Oricum, ma bucur sincer ca ai revenit!!

hapi2233 spunea...

Of si tu.....Pe cand incepea partea interesanta,m-ai lasat in aer
Da-i bataie fata, e blogul tau :) Mai bine decat sa dai un pumn in realitate, bate tasta aici.
Eu sunt din start, de partea ta :)

Trimiteți un comentariu