sâmbătă, 11 februarie 2012

Dor de ...

Mi-e dor de mirosul cafelei dimineata. Mi-e dor de plimbarile nocturne luuungi, de promisiuni, minciuni dulci si de apusul soarelui intr-o zi de vara. Mi-e dor de genul de glume care te fac sa razi cu lacrimi. Mi-e dor de noptile pline de filosofie, amestecate cu vin, rasete si muzica buna. Mi-e dor de desenele animate la care ma uitam cand eram copil. Mi-e dor sa merg desculta prin iarba uda la fel cum imi e dor de o noapte in acorduri de chitara langa un foc de tabara. Uneori imi lipseste serios atmosfera de la seminare si oamenii pe care i-am cunoscut acolo. Mi-e dor de calatoriile lungi cu trenul. Mi-e dor de spontanitatea care ma definea candva. Mi-e dor de noi, incercand sa facem karaoke si sfarsind dand peste cap o sticla pentru ca am vrut mai intai sa ne incalzim vocile. Mi-e dor de serile in care plangeam impreuna si mai ales de cum ne sustineam unii pe altii cand treceam prin dramele adolescentine. Mi-e dor de zilele in care habar n-aveam ce data e si nici nu imi pasa sau de momentele in care trebuia sa stau putin ca sa-mi amintesc ce varsta am(acum sunt total traumatizata). Mi-e dor de vremurile in care puteam sa dorm cat vreau fara nici cea mai mica grija. Mi-e dor de cartofii prajiti mancati direct de pe gratar, de bataile cu gheata sau de paharele cu visinata care ajungeau inexplicabil in decolteuri.

Concluzie.
Apreciaza ce si pe cine ai acum pentru ca niciodata nu o sa sti exact cum o sa evolueze lucrurile si in ce o sa se transforme totul pana maine. Viata poate fi atat de imprevizibila si nu intotdeauna reusesti sa apreciezi corect incotro te indrepti, cine devi si MAI ALES ce lasi in urma. Poate ca de cele mai multe ori nu realizam, dar nu e greu sa faci o alegere, mult mai greu e sa traiesti cu alegerea pe care ai facut-o. Cert e ca momentele frumoase de azi intr-un final vor deveni amintirile sifonate de maine. Fie ca vrem sau nu, mergem mai departe iar o parte din ce ne defineste acum o sa ramana in urma, facand loc noilor experiente si noilor aventuri.
Deci, iubeste-ma pentru ceea ce sunt acum, pentru ca nu prea am idee unde o sa fim maine. Apreciaza ce ai in acest moment, iar daca vrei sa faci ceva, nu mai astepta pentru ca ziua de maine vine cu pasi repezi iar magia acestei seri in curand o sa dispara.

4 comentarii:

sparkleofhope05 spunea...

Fara cuvinte. Seriously :-)))

PS: hai la Bucuresti :-)

Cristiana spunea...

Grey's Anatomy face noi victime. Ionut ar trebui sa fie mandru.

Bucuresti? O iau ca pe o invitatie. Sa vedem cum stau cu banii si cu timpul liber.

hapi2233 spunea...

Mi-e dor de casa bunicii. Desi sunt aproape de ea zilele astea, n-am indraznit sa intru cu masina pe acolo ca sa nu raman blocata
S-a mai topit zapada pe la voi?

Renegate spunea...

Melancolia, mai dergraba hoinareala libera a sufletului. http://renegate4ever.blogspot.com/

Trimiteți un comentariu