miercuri, 11 ianuarie 2012

Neveste disperate

Acum ceva timp in cercul meu de prieteni atunci cand unul din noi o lua razna ii spuneam ca "cu atitudinea asta ai toate sansele sa joci in urmatorul sezon din Neveste Disperate" iar cand am intrat in carantina am zis hai sa vad ce-i si cu serialul asta. M-a facut sa rad, sa plang si sa stau treaza toata noaptea iar singurul meu regret e ca l-am vizionat prea repede si de vreo 2-3 zile de cand l-am terminat pur si simplu nu mai stiu ce sa fac.
La ce sa va asteptati? La umor de calitate, replici geniale, mister, actiune destul de complexa cu personaje si actori pe masura. Dupa House, asta e cu siguranta cel mai bun serial pe care l-am vazut. Avand in vedere ca personajele sunt multe si complexe, cred ca e un serial pe gustul tuturor si de aceea il recomand cu tarie oricariu serialo-maniac, celor care vor sa vada un serial bun sau celor care pur si simplu nu stiu cum sa-si omoare timpul. Serialul asta pur si simplu n-are cum sa va dezamageasca.
Inca un lucru care mi-a placut enorm e ca de multe ori te pune pe ganduri, oferindu-ti niste adevarate lectii de viata sau aratandu-ti lucruri care poate ti s-au intamplat de multe ori si le-ai negat, ai fugit de ele sau pur si simplu nu ai stiut cum sa le interpretezi. Mentionez ca ma gandesc serios sa ma mai uit cel putin inca o data la el.

Oricum, m-am gandit sa va las cateva replici pe care le-am cules acum, la 3 dimineata de pe cateva site-uri. Sunt replici mult mai bune decat astea, dupa ce mai gasesc poate revin.

  • We all have moments of desperation. But if we can face them head on, that's when we find out how strong we really are.
  • Guilt is a small price to pay for happiness (am realizat si eu in ultimele zile, pe scurt: fuck you, 2012)
  • Trust is a fragile thing; once earned it affords us tremendous freedom..but once trust is lost, it can be impossible to recover. Of course, the truth is we never know who we can trust..those we're closet to can betray us..and total strangers can come to our rescue. In the end, most people decide to only trust themselves…it really is the simplest way to keep from getting burned.
  • Relationships have nothing to do with good judgment. It doesn't matter how smart you are. You can still get hurt.
  • It’s not enough to want to the truth. You must know where to look for it. And the truth is elusive, because it knows where to hide.
  • We all honor heroes for different reasons - sometimes for their daring, sometimes for their bravery, sometimes for their goodness. But, mostly, we honor heroes because, at one point or another, we all dream of being rescued. Of course, if the right hero doesn't come along, sometimes we just have to rescue ourselves.
  • The opposite of love isn't hate. It's indifference.
  • There is nothing more deceptive than a smile. And no one knows this better than the people who hide behind them. Some flash their teeth, as of a light warning to their enemies. Some put on faces to keep their tears from falling. Others wear silly grins, to mask their fear. But then there is that rare smile, that is actually genuine. It's a smile of a person that knows their troubles will soon be over.
  • Most mothers will tell you their children are a gift from God. Most mothers will also tell you there are some days when you wish you could return them. (asta nu e asa profund, dar e amuzant)
un fel de trailer:

Si, dupa cum tot nevestele ziceau "The easiest way to overcome one addiction is to replace it with another." vreau sa-mi recomandati alte seriale, care mi-ar putea lua ochii o perioada de la calendar(am inceput sa numar zilele pana apar urmatoarele episoade) dar, cu grija, pentru ca am vazut mai mult de 15 seriale cap-coada.
Iar, cei care ati vazut serialul, cine credeti ca-i trimite lui Bree scrisorile alea ciudate, in stilul in care a primit si Mary Alice (I know what you did. It makes me sick. I'm going to tell.) si l-a omorat pe Chuck(You're welcome). Banii mei sunt pe Orson.

Pentru cine nu stie despre ce vorbesc:

#Se poate sa urmeze inca un articol, in care voi analiza pe rand toate personajele mai interesante din poveste.

8 comentarii:

sparkleofhope05 spunea...

Foarte tare :-))) Poate ca dupa ce o sa raman in pauza de la "The Good Wife", "Hot in Cleveland" si sper (!) "Grey's Anatomy" , am sa ma uit si eu la serialul asta.
Recomandari, stii prea bine ca "Hot in Cleveland" (asta daca vrei sa razi pana nu mai poti), "The Good Wife" (dupa atata medicina de la House, nu ti-ar strica si putina avocatura), "Nip/Tuck" (un fel de House :)) ), "Arrested Development" (de ras cica), "Better off Ted" (si iar de ras) iti recomand cu mare drag. Presupun la ca "Grey's Anatomy" te-ai uitat :P

Cristiana spunea...

The Good Wife - vazut
Grey's Anatomy - vazut

Nip/Tuck - nu stiu, m-am cam saturat de medicina. Cand o sa am din nou o criza de House, atunci poate o sa ma uit la el.
Hot in Cleveland - o sa-l incerc
Better off Ted - si pe asta o sa-l incerc.

Desperate Housewives sigur o sa-ti placa!! Poate ajungi mai disperata decat mine dupa ce-l vezi :))

hapi2233 spunea...

Eu inca sunt tot pe Grey Anatomy, nu pot vedea doua in acelasi timp ca nu am ...timp :)))
Dar imi amintesc de Neveste Disperate chiar cand a aparut m-am uitat la cateva si e cool
Stiti ceva de ER (Emergency Room) E atat de interesant ca si Grey sau nu merita?

Cristiana spunea...

pe mine m-au cucerit cu adevarat undeva prin sezonul 3.

N-am vazut si n-am auzit vorbindu-se prea mult despre el, deci nu stiu ce sa-ti spun. Private Practice e un fel de "continuare" la grey's anatomy dupa ce a plecat Addison, si ea e personajul principal dar m-am lasat de serial undeva intre sezonul 2 si sezonul 3. Actiunea nu mai e asa complexa si personajele sunt destul de seci.

Inafara de House si de Grey's anatomy n-am reusit sa vizionez cap-coada alt serial cu medici. Cred ca e un motiv pentru care astea 2 sunt si cele mai cunoscute din domeniu :D

hapi2233 spunea...

Problema la mine e ca nu mi-a mai placut House daca initial am vazut Grey. Dr House mi se pare prea static...... si mult prea exagerat.
Grey este putin mai aproape de realitate...
Nu am auzit de Private Practice. Merci de pont

Cristiana spunea...

ah, multi au avut problema asta cu House. Pe mine, in schimb, m-a prins mult stilul lui si felul lui de a fi. Am o atractie speciala pentru oamenii ciudati, ca sa nu mai zic cat de mult ador sarcasmul. Da, e cam static, dar pot sa trec cu vederea asta, tinand cont de ce am spus mai sus.

Chiar radeam acum cateva zile cu prietenii de faptul ca in House rar moare cineva, iar daca ar fi asa i-ar ridica statuie si nu s-ar mai contrazice toata lumea cu el cand incearca sa diagnosticheze pe cineva iar in Grey's mor aia pe capete si daca s-ar intampla asta cred ca s-ar fi inchis foarte repede spitalul. Oricum, si eu cred ca Grey e mai aproape de realitate (desi multe dintre cazurile din House au fost inspirate din realitate, dar ma indoiesc ca ar avea CHIAR ATAT DE MULTE cazuri, avand in vedere specialitatea lui)

Tudor (ruffneckus@gmail.com) spunea...

Merge sa vezi un Fast Forward, Twin Peaks, Homeland, The 4400 S01, In treatment S01, Heroes S01, 24 S01, Prison Break S01... Poate iti vor placea, cine stie? Mie imi place oricum sa iau doar crema de pe un serial bun, putine m-au prins si cu sezonul 2 vazut din motiv ca in general dupa ce trece noutatea si originalitatea ramane o vrajeala ce se trage de par exagerat...
Ciao!

Cristiana spunea...

Da, am observat si eu asta. Din ce ai enumerat nu am vazut decat Prison Break, care are un sezon 1 genial si o continuare destul de proasta. Oricum, eram in pana de seriale deci cred ca o sa incep sa iau pe rand serialele enumerate de tine. Mersi mult!

Trimiteți un comentariu