marți, 17 ianuarie 2012

Incotro? din nou la CNDP

Vroiam sa va spun ca, daca nu ati participat anul trecut la proiect, aveti ocazia anul asta. Daca v-ati inscris si nu stiti la ce sa va asteptati, am niste materiale si niste impresii de la editia de anul trecut aici si aici . Se pare ca vor avea o "editie speciala" pentru "avansati", ca sa nu ne plictisim si promit ca pentru cei cu care nu ma vad sambata si duminica la proiect, o sa revin cu impresii.

#dupa proiect:
A fost dragut, dar din pacate nu am reusit sa ajung la liceu decat intr-una dintre zilele proiectului. Mie, personal mi-a placut mai mult anul trecut (adica lucrurile pe care le-ati facut acum voi, majoritatea). Noi, avansatii, am dus lucrurile la alt nivel iar lucrurile au fost mult mai profunde. Faptul ca deja ne cunosteam si toti eram prieteni deja a facut ca lucrurile sa fie mai monotone, sa stim la ce sa ne asteptam, astfel disparand acel element "surpriza" sau dorinta aceea de a vedea ce au facut ceilalti ca sa descoperi mai multe despre ei. Oricum, restul s-au distrat mult mai bine decat mine la proiect, din cate am auzit.

Urmeaza sa-mi scriu o scrisoare pe care o sa o primesc la inceputul lui august parca. Sper sa aiba acelasi impact asupra mea ca si cea de anul trecut.

3 comentarii:

hapi2233 spunea...

Ceva cursuri de redresare emotionala?:)

Cristiana spunea...

chestii de autocunoastere, dezvoltare personala si profesionala. Cum sa-ti stabilesti obiectivele, cum sa-ti organizezi timpul, despre valori personale, chiar si un plan pe 10 ani. Tot felul de activitati. A fost dragut, dar nici nu se compara cu seminarele din vara :D

hapi2233 spunea...

Ce-ti pasa Cristiana, inca nu trebuie sa te duci la prezentari despre pensii private :))
Kiss

Trimiteți un comentariu