duminică, 11 decembrie 2011

Viata ca o sfera


Astazi am realizat ca viata e o sfera iar toate intamplarile sunt parti ale unor sectiuni plane ale ei, adica cercuri care au diferite culori, in functie de intamplare si de consecintele ei. De asta ni se intampla uneori sa ne trezim intr-o situatie care seamana cu alta, sa retraim anumite lucruri, numai ca sub alte forme, asta se intampla atunci cand doua sectiuni se intersecteaza undeva. Sfera vietii nu e o sfera oarecare, ci una care se rostogoleste intr-un circuit complex si care din cand in cand se ciocneste de altele datorita carora isi schimba radical directia iar daca se ciocnesc prea tare sunt foarte mari posibilitatile sa ramana cu fisuri, uneori doar zgariandu-se iar alteori socul sa fie atat de mare incat sa-si schimbe radical nu numai cursul, ci si continutul. Nu numai o alta sfera te poate lasa cu fisuri, ci si un drum cu multe gropi si multe obstacole care mai de care mai mari. Cele mai groaznice momente sunt cele in care te trezesti intr-un punct fisurat, un punct care te face vulnerabil si din care nu prea mai ai pe unde sa o iei sau cele in care te blochezi intr-un capat al circuitului si nu apare nici o alta sfera ca sa te scoata de acolo.

E o chestie scrisa pe loc, nu m-am gandit prea mult la ea si cred ca se vad urmele oboselii printre cuvinte. Imi cer scuze ca nu am scris cu diacritice, am ceva probleme cu calculatorul si nu am apucat sa mi le instalez. Imi cer scuze si ca nu am mai prea scris, dar e o perioada foarte aglomerata cu multe chefuri, majorate, medii si teze care mai de care mai horror.

Legat de articol, in seara asta pot sa spun ca m-am trezit intr-un punct in care am mai fost candva. Am fost la Sera cu cativa dintre cei care am fost la seminariile de astavara + Oana Calin, una dintre organizatori. A fost o seara in acorduri de chitara in care pot sa spun ca am resimtit gustul acelor zile (putin combinat cu vinul fiert, ce-i drept), am depanat amintiri, am ras, am glumit si am reinvatat sa apreciez lucrurile care conteaza cel mai mult. Deci, Oana, iti multumesc ca ti-ai adus sfera la Cugir si mi-ai reamintit de ce experienta de la Predeal a fost atat de marcanta. Acum ma asteapta o noapte lunga, multa matematica, apoi o reintalnire cu trupa de la Predeal inainte sa se intoarca Oana acasa iar poimaine o teza teribila la mate. Wish me luck.

3 comentarii:

hapi2233 spunea...

Mult noroc pentru teza la mate! Suna horror dar banuiesc ca tu esti o fata mai desteapta decat eram eu in ceea ce priveste matematicile :)
Cand scriu eu, a trecut de fapt teza asa ca te poti relaxa...cu asta si imi poti spune cum a fost. Se mai dau note, se trec in catalog???
http://www.youtube.com/watch?v=BbsxTu9K8d8

amspuseu spunea...

O.K.! Iti doresc mult noroc la teza, desi stiu ca tu te bazezi pe stiinta! Hai, mai rezista putin, ca acum incepe vacanta!

Cristiana spunea...

am fost atat de obosita incat am ratat doua grile iar pe a 3-a nu am vazut-o. Cu toate ca mi-am invatat toata materia si m-am uitat peste exercitii numai cu o seara inainte m-am descurcat neasteptat de bine la restul problemelor....

Trimiteți un comentariu