marți, 13 decembrie 2011

#News


  • M-am hotarat sa renunt la o mare parte dintre link-uri, in special la cei de la link exchange. Am urmarit statisticile in ultimul timp si sincer nu prea le inteleg scopul. Ce credeti ca as mai putea afisa in dreapta paginii?
  • Credeti ca ar trebui sa schimb tema, designul, sa adaug informatii in plus?
  • In ultimul timp am fost nevoita sa vorbesc in public mult mai mult decat ma asteptam. Intrebarea mea e ... care sunt secretele sau trucurile prin care faceti ca aceasta teama de a vorbi in public sa dispara, sau cel putin sa nu se observe? O sa mai cer opinii si prin alte parti si peste cateva saptamani o sa scriu un articol pe tema asta pentru ca am ajuns la concluzia ca sunt multi care au nevoie de asa ceva.
Astept cat mai multe pareri.

3 comentarii:

amspuseu spunea...

Daca accepti sugestii, indraznesc sa-ti inaintez citeva:
- cred ca mai util ar fi un blogroll, ca lista fixa de bloguri pe care le urmaresti, deoarece acesta cu afisari in functie de postarile noi nu prea mi se pare util, se schimba mereu si nu iti dai seama prea bine care sint de fapt toate blogurile de care esti interesata;
- in partea dreapta ar fi interesant de introdus un sondaj sau o rubrica de horoscop;
- nu cred ca ar trebui sa schimbi tema sau designul, poate doar sa adaugi niste culoare mai optimista, mai asortata cu tine ca persoana tinara si sensibila, dar depinde cum iti place;
- greu de spus ca ar exista secrete sau trucuri care sa te ajute sa fi mai relaxata in cuvintarile publice. Cred, totusi, ca daca te concentrezi pe ceea ce ai de comunicat ti se inhiba tracul. Eu, personal, cind sint in aceste situatii, ma gindesc mai mult la ceea ce vreau sa spun, asa ca nu mai am timp si pentru emotii.
Cu speranta ca poate iti va fi ceva de folos din sugestiile mele, iti doresc spor in toate.

Cristiana spunea...

mersi, apreciez si o sa tin cont!

hapi2233 spunea...

Ce sa afisezi in dreapta? Habar nu am, poti lasa liber daca asa iti place sau poti posta cauze pe care le sustii. Ideal ar fi sa ai publicitate platita, dar pentru asta ar trebui sa scri mai des probabil :)
Relaxata in public?
Pe unii ii ajuta faptul ca tin ceva in mana- o minge mica care incape in podul palmei, un pix, un carnetel
Ia-ti notite inainte de speech. Stii ca le ai la indemana si le poti folosi in caz ca "pierzi firul" :)

Trimiteți un comentariu