sâmbătă, 31 decembrie 2011

2011 in imagini

Ok, poate n-a fost cel mai stralucit an (avand in vedere ca mi-am petrecut Craciunul in spital si ca ziua de nastere in dulap iar cheful respectiv a semanat mai mult a priveghi, avand in vedere ca se plangea pe rupte din diferite motive), dar prin urmatoarele poze vreau sa scot in evidenta mai mult partile bune ale lui 2011.

In primul rand, a fost anul in care s-a conturat o prietenie frumoasa, un an plin de filosofie, de chefuri si muuulte momente frumoase care s-au transformat in amintiri de neuitat. Multumesc OFZ!

Image Hosted by ImageShack.us

Chef in Suseni
Image Hosted by ImageShack.us
Cheful din Joia Mare
Image Hosted by ImageShack.us

1 mai, la Mistretu (festival folk)
Image Hosted by ImageShack.us

Priveghiul vacantei, la mine in garaj
Image Hosted by ImageShack.us

Tot atunci
Image Hosted by ImageShack.us

... evident, nu mi-am uitat prietenii vechi:
Image Hosted by ImageShack.us

i really miss this guy!
Image Hosted by ImageShack.us

un weekend memorabil la Bobalna cu niste prieteni vechi
Image Hosted by ImageShack.us

Prima noapte acolo
Image Hosted by ImageShack.us

Si nelipsitul foc de tabara
Image Hosted by ImageShack.us

Cu Bu, de Toamna Cugireana, sarbatoream o prietenie ce tine de mai bine de 14 ani
Image Hosted by ImageShack.us

am ras mult, ne-am distrat cand, cum si unde am avut ocazia:

FACE + BOOK = FACEBOOK (tot in Joia Mare)
Image Hosted by ImageShack.us

una dintre cele mai faine zile din vara trecuta ...
Image Hosted by ImageShack.us

evident, nu am renuntat la stilul meu de viata dezordonat si controversat
Image Hosted by ImageShack.us

au inceput majoratele!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

au fost momente in care oricat de rau ma simteam, a fost cineva acolo care sa ma faca sa rad cu lacrimi:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

memorabilele batalii pentru teritoriu de la scoala ...
Image Hosted by ImageShack.us

evident, au fost cele doua seminare ...
Primul, cel regional
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



si celalat, Seminarul National

Image Hosted by ImageShack.us

ce-mi place atat de mult la poza asta e ca Bu arata cu degetul, chiar daca toti eram legati la ochi
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

aici cred ca fiecare era cu gandul prin alte parti
Image Hosted by ImageShack.us

asta numesc eu foc de tabara
Image Hosted by ImageShack.us

Asistam la sinuciderea verii
Image Hosted by ImageShack.us

apoi am organizat priveghiul Verii
Image Hosted by ImageShack.us

fetele noastre dupa "Priveghiul verii"
Image Hosted by ImageShack.us

Banidei fara idei?
Image Hosted by ImageShack.us

traumatizantele intalniri intre holdinguri...
Image Hosted by ImageShack.us

hai sa zambim ...
Image Hosted by ImageShack.us

Karaoke pe Bohemian rhapsody ... un moment memorabil
Image Hosted by ImageShack.us

o experienta gen ARENA LEILOR
Image Hosted by ImageShack.us

unul dintre cele mai amuzante momente din toata conferinta
Image Hosted by ImageShack.us

toata trupa
Image Hosted by ImageShack.us

amintiri de la conferinta nationala
Image Hosted by ImageShack.us

o mica reuniune cu gasca de la seminar:
Image Hosted by ImageShack.us

multe gratare, campinguri sau focuri de tabara si iesiri la cabana:
Image Hosted by ImageShack.us

Gratar la Bu
Image Hosted by ImageShack.us

experienta traumatizanta cu cartofii ... aici am primit primul semn, crucea din cartof
Image Hosted by ImageShack.us

alt gratar la Bu
Image Hosted by ImageShack.us

la cabana
Image Hosted by ImageShack.us

Spalam vasele la focul de tabara
Image Hosted by ImageShack.us

primul foc de tabara
Image Hosted by ImageShack.us

alt foc de tabara
Image Hosted by ImageShack.us

lenea care te loveste cand trebuie sa-ti faci bagajele si sa te duci acasa
Image Hosted by ImageShack.us

Ma bucuram de iesirea in natura...
Image Hosted by ImageShack.us


am incercat sa "resuscitez" relatiile pe care le-am avut candva cu anumiti oameni. Am incercat sa iert si sa trec peste iar cand am vazut unde ducea toata povestea uneori nu am putut decat sa ma bucur ca s-a terminat. Pe scurt, am invatat ca o infrangere se poate transforma intr-o victorie.
Image Hosted by ImageShack.us

Am vazut Roma anul asta!!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

nimic nu se compara cu o pizza de la mama ei
Image Hosted by ImageShack.us

Astea sunt pozele pe care am reusit sa le strang. Au fost mult mai multe momente frumoase, in care ne simteam atat de bine incat pozele erau ultima noastra grija. Pe scurt, a fost un care a adus si lucruri bune in viata mea si sper ca anul viitor sa fie mult mai bun decat asta. Deci, pana data viitoare, an nou fericit!

#apropo, care e cea mai frumoasa experienta a ta din 2011?

11 comentarii:

Anonim spunea...

Frumoase amintiri!!!! Un An Nou Fericit!!!!Sera

Anonim spunea...

Un an plin de peripetii ! Foarte frumoase imaginile !

Cristiana spunea...

Da, Sera, si datorita tie ma pot lauda cu o buna parte din amintirile frumoase de anul asta! In seara asta o sa ma prezint la tine la after-party!

Sa stii, anonimule! Si dupa cum l-am inceput pe asta, urmeaza unul si mai controversat.

eu va las, ma duc sa trag si eu un pui de somn ca acum m-am intors de la chef!

Cristiana spunea...

nu de anul asta, de anul trecut! ma scuzati, oboseala isi spune cuvantul...

Radu.Iulian spunea...

Frumoase,acum cand sunteti tineri ca dupa cine stie

hapi2233 spunea...

Excelente pozele Cristiana! (dupa cum vezi, dupa un an iti scriu numele corect) Si ce an zbuciumat si nebun si frumos si irepetabil ai avut!!!!
Pana mai deunazi ziceam ca-s invidioasa pe ceea ce citesc pe blogul unei stewardese romance de la Dubai Airlines dar acum sunt usor invidioasa pe tine si pe anii mei de liceu care s-au topit.....O invidie constructiva si nostalgica....
Sper ca te simti bine si ca analizele tale sunt ok acum :)

hapi2233 spunea...

Cea mai frumoasa experienta? Hm....sa ma gandesc...Nu stiu E rau sau e bine ca nu stiu care-a fost CEA mai frumoasa experienta?

Diana spunea...

Ai avut, se pare, un an foarte plin! Profita in continuare!
Cea mai frumoasa experienta de anul trecut? hmm, eu stiu ce sa zic, au fost mai multe: m-am măritat fără fast, doar cu un chef ca lumea, exact aşa cum am vrut, mi-am făcut găuri în urechi, am tradus o carte superbă... Of, multe...

Cristiana spunea...

Hapi, azi am iesit de sub tratament si in seara asta o sa trag un chef monstru! De analize ma ocup zilele urmatoare. Da, a fost un an cu multe peripetii in care s-au intamplat multe lucruri extraordinare si sper sa o tin asa si anul asta, poate chiar mai bine! Si daca ma gandesc, inseamna ca ai avut multe experiente frumoase daca nu stii exact care a fost cea mai frumoasa si nu pot decat sa ma bucur pentru tine!

Diana, casa de piatra! Exact genul ala de nunta il vreau si eu. Si eu mi-am mai facut o gaura in ureche anul asta si sunt foarte mandra de ea, desi sunt destui cei care s-au uitat stramb la ea, but i don't care, tot mi se pare ca se potriveste perfect cu personalitatea mea si cu stilul meu de viata! Ce carte ai tradus?

hapi2233 spunea...

Probabil convalescenta ta a fost destul de greoaie :(
Ai avut tu ceva pacate de ispasit.....Dar sper ca a meritat cheful ala, de la "final" :)

Cristiana spunea...

daca stiam ca o sa am un astfel de chef de final, mai stateam in spital vreo 2 zile. A fost un dezastru, o prietena era sa moara si astfel in seara respectiva m-am reintors in spital, numai ca de data asta nu mai eram eu pacienta.

Trimiteți un comentariu