luni, 21 noiembrie 2011

Un an

Uite că şi bloguleţul meu a făcut un an. Un an cu 87 de articole publicate şi cu 42 rămase la stadiul de schiţă. Un an cu 18601 de vizitatori şi cu 540 de comentarii. Dar nu ştiu cât de mult contează cifrele astea.

Ce contează? Contează că prin blogul ăsta m-am făcut auzită cât de cât, că a fost citit şi apreciat nu numai de colegi şi foşti colegi, ci şi de câţiva dintre profesori dar şi de oameni de cultura ceva mai importanţi din ţară care au trecut pe aici şi şi-au lăsat o părere sau au preferat să-mi spună în privat impresiile cu care au rămas după ce m-au citit. Contează că a fost lăudat şi apreciat atât de oamenii importanţi pentru mine cât şi de nişte străini care pe parcurs pot să spun că mi-au devenit prieteni.

Sincer, nu mă aşteptam să reziste un an dar să sperăm că va mai urma cel puţin încă unul, poate mai bun, cu mai multă insipraţie şi cu articole reuşite, cu mai mulţi vizitatori care să mai lase din când în când şi câte o părere ... şi cu mai mult timp liber pentru mine în care să mă ocup de el.

5 comentarii:

amspuseu spunea...

La Multi Ani!
Iti doresc la fel de multa inspiratie si profunzime ca si pina acum, asa ca ai ce oferi in continuare prin articolele de pe acest blog.

Cristiana spunea...

Multumesc Adrian, sper sa fie bine :)

hapi2233 spunea...

La multi ani blogului tau . Si scriitoresei :)
Si eu sper sa reziste mult, sa mai vad poze si sa citesc intamplari din viata ta :) Ganduri si sentimente, ...orice

Cristiana spunea...

eh, ziua scriietoresei este peste 5 zile (pe 28) asa ca iti multumesc pentru ambele urari!

Ma gandesc la niste poze cel tarziu inainte de revelion, sau poate mai bag o serie de poze esuato-amuzante. Idei de articole am, nu apuc sa scriu dupa cate mi se tot intampla ... dar scoala asta ma omoara, sau cel putin imi omoara timpul liber ... mai ales acum ca am intrat in perioada tezelor si a majoratelor ... numai in urmatoarele 2 saptamani ma asteapta 3 teze si 4 chefuri(dintre care 3 majorate si un chefulet asa de ziua mea)

amspuseu spunea...

E ZIUA TA PE 28 NOV.? GROZAV!

Trimiteți un comentariu