luni, 3 octombrie 2011

O viaţă în note muzicale

pentru concursul SUPERBLOG

Viaţa fiecăruia dintre noi are muzica ei. Depinde de temperamentul nostru, de ţelul nostru şi nu în ultimul rând de AMINTIRI, care sunt cel mai important element fiind icoanele trecutului, astfel tonalitatea lor simţindu-se în fiecare notă din melodia despre care vorbesc aici: Melodia vieţii mele. Ce e special la ea nu sunt elementele din care a fost compusă pentru că ele sunt simple şi o parte se regăsesc şi în melodiile altora ci felul în care se îmbină ele, felul în care sunt alăturate şi combinate. Fiecare notă îşi are povestea ei, dar în fiecare sunt eu trecând prin perioade diferite, experimentând stări diferite, maturizându-mă şi încercând să înţeleg şi să definesc lumea care mă înconjoară. De exemplu, râul care-şi urmează indiferent cursul cunoscut de atâtea veacuri, atât de multe încât parcă deja a uitat toate dăţile în care i-am cântat de lângă focul de tabără la apus, chiar şi păsărelele care-mi dădeau deşteptarea după doar câteva ore de somn în cort îmi amintesc de momentele de linişte şi siguranţă combinate cu muzica folk veche. Momentele de disperare sunt reprezentate uneori prin vâjâitul vântului care se luptă cu ultimele frunze rămase în copac atunci când toamna se apropie de sfârşit iar alteori prin lacrimi, promisiuni şi pahare sparte. Sunetul pe care-l scoate trenul când pleacă din staţie simbolizează oarecum schimbările, deciziile importante şi faptul că în sfârşit fac ceva având o oarecare idee încotro merg dar nu şi pe unde o să trec şi cum va decurge călătoria. Zumzăitul, râsetele, cu puţină muzică pop-rock auzindu-se în surdină ar marca momentele frumoase şi chefurile iar rock-ul clasic ar defini cu siguranţă momentele de distracţie maximă, în care simţeam că îmi trăiesc viaţa şi că totul are în sfârşit un sens. Muzica hip-hop, reprezentând momentele în care mă simt neînţeleasă şi neapreciată, simţind nevoia să mă revolt şi să-mi exprim liber opinia în faţa celorlalţi. Aparent neavând nimic în comun, toate se îmbină formând amintirile mele de până acum şi spunând o poveste despre cine sunt, cine am fost şi cine pot fi.

Ca să apreciezi şi să te bucuri de toate amintirile la calitate maximă, ai avea nevoie de Asus n55 sau n75, care datorită fidelităţii şi a calităţii cu care reproduc sunetele dar şi a detaliilor incredibil de exacte muzica vieţii tale poate prinde viaţă. Astfel, te simţi ca şi când ai fi aruncat în perioada respectivă, izbindu-te de fantoma unor vremuri de mult apuse ştiind ce ai trăit şi ai simţit în momentele respective şi comparând cu ce simţi acum reuşeti să-ţi faci o idee foarte precisă între cine ai fost atunci şi cine eşti astăzi.

2 comentarii:

desprevoi spunea...

Important e sa sti sa te apreciezi tu pe tine, apoi sa cauti scapari in muzica. Nu crede ca, daca odata cineva nu te apreciaza, are dreptate. Ori ii este ciuda pe tine ori te simte un adversa. Important in viata e sa iesi cu capul sus din tot. Crede-ma, din pacate ti-o zis din proprie experienta.

hapi2233 spunea...

Note muzicale gasesc si in fosnetul frunzelor, in huruitul calm al liftului, in zumzetul zilelor de toamna......in ploaie........

Trimiteți un comentariu