joi, 13 octombrie 2011

News

Având în vedere că am o problemă serioasă cu timpul liber, mă văd nevoită să mă retrag din Blogwars. Pe lângă asta, nu-mi prea place nici cum merg lucrurile cu Superblog, cred că până la urmă o să mă retrag şi de acolo în primul rând pentru că nu am timp să scriu pentru atâtea probe mai ales acum când stau prost şi cu inspiraţia iar pe lângă asta probele sunt foarte diferite de aşteptările pe care le aveam şi parcă nu mai sunt eu cea care scrie. Pe lânga asta, cred că o să fac o pauză de aproximativ o săptămână pentru că momentan pur şi simplu nu mă mai pot regăsi printre ultimele rânduri scrise şi o să încerc să îndrept asta.

Nu regret alegerile făcute, mi se par cele mai potrivite pentru acest blog. Nu regret că m-am înscris, a fost o experienţă în plus, am cunoscut nişte oameni faini, am văzut cum e şi m-am lecuit şi de asta.

Până data viitoare, vă las un speech foarte interesant a lui Steve Jobs (are subtitrare în română) care cel puţin pe mine a reuşit să mă motiveze de câte ori l-am vizionat.

3 comentarii:

amspuseu spunea...

Respect alegerea ta! Daca nu merita efortul atunci sigur ca mai bine iti vezi de treaba ta. Am observat si eu ca a trebuit sa scrieti pe teme impuse, publicitate pentru altii in special, ceea ce deranjeaza la un moment dat. Asta este! In masura in care ai timp, te astept cu propriile tale creatii, ca si pina acum. Spor la invatat!

Sonerii spunea...

Foarte frumos blog-ul. Pacat de moarte lui Steve.

Cristiana spunea...

multumesc pentru intelegere si pentru aprecieri!

Trimiteți un comentariu