marți, 11 octombrie 2011

Combinaţii extreme

~tot pentru SUPERBLOG~
Image Hosted by ImageShack.us

În viaţa de zi cu zi suntem prinşi în limitele convenţionalului, alergând toată ziua dintr-o parte în alta şi având tendinţa să etichetăm şi să respingem din start tot ce e nou. Şi cu toate astea, sunt anumite lucruri care tocmai prin noutatea lor au darul de a ne face să trecem peste prejudecăţile noastre, atrăgându-ne atenţia. Unul dintre aceste lucruri este ASUS Automobili-Lamborghini VX7, un laptop excepţional de puternic ascuns într-un şasiu metalic extrem de rezistent, cu un palmrest de piele şi un capac aerodinamic, vopsit asemenea bolizilor din care este inspirat, cu o vopsea neagră, metalizată(cum l-au descris aici). Tocmai valenţele lui sportive, combinaţia perfectă între un laptop şi o maşină de vis, designul îndrăzneţ şi neconvenţional îl fac atât de special. Asta mă pot duc cu gândul la unul dintre acele lucruri care mă scot pe mine din rândul adolescentelor obişnuite şi care deşi îmi plac foarte mult, nu ar bănui nimeni că se numără printre plăcerile mele ascunse. Lucrul despre care vorbesc face ca monstrul care zace în mine să nu se hrănească cu haine la reduceri şi cu pantofiori asortaţi ... ci cu adrenalină, cu dorinţa de a face ceva cât mai extrem, cât mai ieşit din comun. Fie că e vorba un amărât de carusel într-un parc de distracţii, o "plimbare" de câteva zile prin munţi cu cortul sau bungee jumping la Vidraru, trebuie să fie ceva neînregulă cu mine ca să refuz. Evident, am multe cicatrici care-mi amintesc de aceste cascadorii de la tăieturile şi înţepăturile din gardurile vecinilor care au fost mai inspiraţi, la cratere în zona şoldurilor rămase de la acrobaţii cu bicicleta eşuate ... şi să nu mai pomenesc de draga mea mână stângă pe care nu o pot folosi cum trebuie nici astăzi, după vreo 4 ani de la o căzătură în stilul în care nu vezi decât prin filme.
Fie că e vorba de o plăcere ciudată, de aspect, de potenţial sau pur şi simplu de concepţiile asupra vieţii, fiecare are ceva care-l scoate din comun. La fel şi un laptop.
Image Hosted by ImageShack.us

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu