luni, 10 octombrie 2011

Bagaje de călătorie

!!Având în vedere că nu-mi prea permite timpul, va trebui să renunţ la unul dintre concursuri iar dacă nu, cu siguranţă nu o să pot răspunde la toate probele. Până atunci ...
... cu acest articol particip la Superblog ...

.. cu acest articol particip la Superblog ...

Se întâmplă atât de des să ne pierdem în rutină şi uneori ne este foarte greu să ne gândim la lucrurile care sunt dincolo de cutia în care trăim sau cum ar fi viaţa dacă ne-am abate puţin de la circuitul nostru şi astfel ajungem ca atunci când mergem în concediu pe lângă sutele de poze pentru facebook şi toate hainele pe care care ni le-am cumpărat pentru că le-am găsit la reduceri nu prea ştim ce să facem.
Să presupunem că aş pleca în vacanţă, în geanta mea de călătorie de la American Tourister nu ai găsi decât haine, laptop-ul, mp3-ul, hărţi şi cărţi legate de locurile pe care urmează să le vizitez, pentru că nu vreau să trec pe acolo ca vodă prin lobodă. O să încerc să îmbin utilul cu plăcutul şi în călătoria mea, pe lângă faptul că o să încerc să mă distrez şi să rămân cu amintiri frumoase o să încerc şi să învăţ câte ceva de prin toate locurile prin care o să trec. Prima dată cred că m-aş opri la Roma, m-aş plimba pe străzile ei vechi mâncând îngheţată(Doamne, ce îngheţată genială poţi să mănânci acolo!), printre ruine şi urmele lăsate de acel măreţ popor roman care încă trăieşte prin tot ce a lăsat în urmă apoi m-aş minuna de influenţa pe care au avut-o religiile asupra oamenilor atât în trecut, principala dovadă fiind Catacombele cât şi în prezent, prin Vatican. Mai târziu poate aş lua un avion către Egipt, scopul fiind tot o călătorie în antichitate vizitând piramidele care la rândul lor stau sub semnul misteriosului lor trecut şi cu siguranţă cât voi sta acolo nu voi rata ocazia de a călări o cămilă. Poate m-aş mai opri şi prin Paris, făcându-mi timp să revizitez Louvre-ul dar şi Versailles-ul pe care data trecută le-am văzut în fugă şi poate după aceea aş gusta câteva din brânzeturile franceze (apropo, am citit undeva că acolo poţi să mănânci timp de un an în fiecare zi alt tip de brânză!!). Cu siguranţă mi-aş face timp să vizitez şi Londra, unde prima dată mi-aş da întâlnire la muzeul de sculpturi în ceară Madame Tussauds cu câţiva dintre oamenii care au avut roluri decisive în anumite episoade din istorie, iar apoi m-aş întâlni cu câţiva dintre prietenii care studiază acolo, care ar juca rolul de ghid mai departe. După încă vreo alte 2-3 opriri, mai la final aş alege o staţiune monană, unde să învăţ să schiez sau să escaladez un munte.
Pe tot parcursul acestei călători, bagajul meu ar trebui să fie cât mai practic ca să nu-mi fac prea multe probleme cu faptul că trebuie să-l car după mine şi nu în ultimul rând să se poată adapta suportându-mă pe mine cu pretenţiile mele pe parcursul călătoriei. Având în vedere că cel mai mult îmi voi folosi rucsacul, în el îmi voi pune harta şi cărţile necesare pentru zona în care sunt, aparatul foto şi toate suvenirurile şi mărunţişurile pe care mi le-aş cumpăra şi având în vedere că o să trag destul de mult de el sper că o să mă suporte şi nu o să-mi pregătească prea multe surprize.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu