marți, 20 septembrie 2011

Cum să tragi de timp

1. Modul 1...{Hei, ce faci? Ai auzit ce or păţit ăştia de la filo?}
2. Modul 2...{Da, e ca atunci când a rupt Robert catedra ...}
3. Modul 3...{Ştiu, şi te mai întrebi de ce s-o inventat pâinea feliată}
4. Modul 4...{Şi tu ai o problemă? ce problemă?}
5. Ştii ce? E destul timp pentru asta mâine.
(chestie scrisă în ora de Eco cu coleguţul meu de bancă drăguţ şi hiperactiv sub ochii compătimitori ai coleguţului sensibil.)

Să sperăm că (încă) aveţi simţul umorului şi nu am greşit glumind puţin pe aici. Poate mi-aţi observat absenţa, poate nu. Explicaţie? clasa a XI-a, căldură, teme, viaţă personală, lipsă de energie şi inspiraţie ... + că nu ştiu unde îmi e seriozitatea (probabil se relaxează după 7 ore stresante ieşind la o cafea.)

Încă o chestie, din ora de religie:
(cum nu am timp să descarc poza propriu zisă am improvizat ceva în paint)
... e mult mai amuzant când eşti acolo şi gluma asta se potriveşte exact cu ceea ce torăie profu...

Sper că v-am făcut să zâmbiţi măcar aşa, puţin şi aştept să-mi sugeraţi voi ceva despre care să scriu 10 lucruri, motive, reguli etc.(de exempu 10 scuze care funcţionează întotdeauna, 10 reguli când vrei să copiezi) . Ştiţi cum se face, dacă nu găsiţi mai multe explicaţii despre categoria "10" aici.

5 comentarii:

Iulia Arion spunea...

Cu plăcere pentru sugestie, mulțumesc că m-ai făcut să mă simt onorată menționându-mă în primul mod :D! Keep it up, m-am distrat copios :*!

Laurentiu (ca mi-e lene sa ma conectez pe profilul de blogger) spunea...

lol... voi chiar nu faceti nimic la ore :)))))

Anonim spunea...

Sunt un fan de`al tau si mi-ar place daca ai mai scrie ceva frumos , folosindu-ti imaginatia . :)

Cristiana spunea...

@Iulia
Pai in primul rand tu mi-ai propus faza cu timpul.. iar in al doilea rand, Filo, mai vino pe la noi pe la clasa ca sa te mai distrezi si tu.

@Laurenti
Pai ... faza ii ca facem prea multe si avem nevoie si de chestii de-astea ca sa ne mai destindem, ca sa nu ne robotizam de tot. Liceu nostru ii unu dintre cele mai bune din judet si in general nu prea se doarme la ore but ... cui ii pasa de eco si de religie? Eu vreau IT, colegul cu care am scris asta vrea medicina iar celalat coleg de banca inca nu stie ce vrea, dar il duce capul suficient cat sa se descurce, orice ar alege.

@Anonim
O s-o fac si pe asta, doar cand o sa am ceva timp. Ma gandesc sa scriu ceva despre viata de liceean, despre timp si despre chestiile marunte care ne preocupa sau ceva de genul asta, dar cand o sa ma loveasca inspiratia cu siguranta o sa scriu ceva fain, care sa-mi placa si mie.

Raluca spunea...

Asta faceti voi in ora de Eco? :))
bine ca am aflat acum :p

Trimiteți un comentariu