vineri, 9 septembrie 2011

10 lucruri pe care să NU le faci când eşti beat

Nu recomand să practicaţi "sportul" ăsta ... cel puţin nu prea des dar, dacă o să se încingă un chef pe cinste şi întreceţi măsura, ar trebui să ştiţi anumite lucruri:

1. Niciodată ... da' niciodată să nu te îndrăgosteşti!
Adică:
  • ţine-ţi limba în gură. (nu în gura ei, în gura ta)
  • nu da mesaje foştilor/fostelor prieteni/prietene.
  • nu te cupla cu nimeni, că dimineaţă vei avea o surpriză de proporţii.
  • nu oferi afecţiune în mod sistematic chiar oricui îţi va ieşi în cale.
2. Ai grijă cum şi cu cine vorbeşti.
Adică:
  • păstrează-ţi secretele pe cât posibil.
  • dacă simţi că începi să te bâlbâi, încearcă să vorbeşti în engleză sau în franceză.

3. Alcoolul nu îţi dă talent, nu te face mai frumos sau mai deştept.
Adică:
  • nu cânta prea tare pentru că ai vecini şi rişti să te trezeşti cu poliţia la poartă.
  • crede-mă, e o idee proastă să te dai la ea pentru că la fel de urâtă ca înainte să te apuci de băut.
  • e o idee proastă să-ţi scoţi măseaua cu patentul.
4. Nu scrie nimic.
Nici pe facebook, nici pe twitter, nici la status, nici pe blog ... niciunde. Îi distrezi suficient pe cei prezenţi, nu trebuie să te faci de râs la o scară mai mare.

*dacă ţi se pare că ai ceva important de spus, salvează undeva şi citeşte din nou dimineaţă.

5. Nu purta haine noi.
Nu se ştie niciodată ce şi cum ajunge la tine în poală sau ce acrobaţii faci de ajungi să te înveleşti cu faţa de masă ... sau cine stă în faţa ta şi catapultează roşiile pe tine.

6. Nu te apropia de jucăriile cu telecomandă.
La jucării cu telecomandă cele mai periculoase sunt avioanele... nici nu apeşi bine pe două butoane că şi aterizezi cu el în capul cuiva sau, mai rău, îţi vine ţie în cap şi pe urmă vreo 5 minute stai şi te gândeşti ce te-a lovit.

7. Nu te urca la volan.
Pentru că s-ar putea să plătească alţii pentru prostia ta.

8. Înţeleg că e criză, dar nu bea tot ce găseşti pe masă.
... asta doar în cazul în care vrei să-ţi aminteşti ceva din ce urmează să faci.

9. Nu fii spontan. Asigură-te că-i pasă cuiva de tine suficient cât să nu-ţi permită să te faci de râs ... sau măcar cât să te ducă până acasă.
... că de nu, poate ajungi vedetă pe youtube

10. Ia măsuri de siguranţă.
În special dacă eşti în vacanţă pe undeva. Dacă nu ai pe cineva dispus să te ducă acasă, asigură-te că ai adresa la care stai scrisă în palmă sau pe un bileţel sau oriunde ţi-ai putea aduce aminte de ea. Crede-mă, e penibil să încerci toate uşile de la hotel pe o rază de 3 etaje sau, mai rău, să baţi la toate porţile pe 3 străzi diferite.

o să scriu şi cele 10 lucruri pe care să nu le faci la şcoală sau ceva asemănător în curând. Dacă vreţi să citiţi alte 10 chestii, puteţi să-mi lăsaţi o propunere la comentarii şi o să ţin cont de ea.

16 comentarii:

absurd spunea...

True . Sad, but true !

Cristiana spunea...

cunoscătorii ştie!

Andreea spunea...

10 lucruri care iti fac viata mai frumoasa.

Cristiana spunea...

mersi Andreea, geniala propunerea ta!

Iulia Arion spunea...

=)) Mai bine de jumătate din cele enumerate mai sus sunt bazate pe experiența proprie. Pe unele le-am experimentat împreună, pe altele separat, pe altele deloc. Începe să-mi fie dor... Să vedem ce ne mai rezervă noaptea asta!

P.S.: Poza aceea genială ai luat-o de pe facebook-ul facilitatorului nostru :D? Sau cel puțin te-a inspirat fotografia :D...

Cristiana spunea...

nu, am scris si pe urma mi-am dat seama ca se potriveste poza.

cel putin lucrurile dintre 2 si 6 le-am trait pe pielea mea ... de la scrisoarea lui Vlad pe care dupa ce ca i-am citit-o i-am mai si explicat cum şi cântatu la şurubelniţă până la avionul cu telecomandă a lui Rareş.

Cristiana spunea...

a, era să uit de hainele Ioanei şi de roşia care a ajuns pe ele ... memorabilă faza!

în seara asta cred că o să-şi ţină hainele cât mai departe de cheful meu.

Anonim spunea...

Dementiale momente... M-am distrat de pomina aducandu-mi aminte de toate fazele si prostioarele betivane. Ne vedem deseara si fi sigura ca ma voi pazi de rosii...Sera

Cristiana spunea...

Sera >:D<
regula de aur e niciodata sa nu te incurci cu un om beat ... ca nu se stie!

Te astept si sper din suflet sa nu mai catapultam mancarea pe nimeni.

Anonim spunea...

serios reguli de aur deschideeeee ochiiiii

Cristiana spunea...

să înţeleg că o să te identific când o să găsesc pe cineva beat mort într-o baltă de vomă în mijlocul drumului?

Anonim spunea...

nu ai cum sa ma identifici sunt mii , zeci de mii chiar 7000000000 miliarde de oameni pe lumea asta... astept in continuare scrierile tale sa vad cu ce ne mai incanti

Cristiana spunea...

Ultima data cand am verificat eram in secolul XXI. Nici nu stii cat de usor se pot afla unele lucruri acum.

Cristi Cin spunea...

10 lucruri pe care sa nu le faci de revelion?Nu stiu nu prea am idei.Dar blogul tau e destul de interesant.Keep Going.

Anonim spunea...

10 lucruri pentru un an de succes
10 lucruri pe care sa le faci/sa nu le faci de revelion
10 lucruri pe care ti le propui sa le faci in anul viitor
10 lucruri "must have"

Bogdii spunea...

ce adevarat

Trimiteți un comentariu