duminică, 11 septembrie 2011

10 lucruri care îţi fac viaţa mai frumoasă

1. Prietenii

Viaţa fără ei nu ar avea haz. Cu ei împarţi toate momentele frumoase, ei sunt acolo şi când ai necazuri sau eşti dezamăgit şi ei sunt mereu dispuşi să-ţi ofere un umăr pe care să plângi. Ei îţi ridică moralul, cu ei faci toate tâmpeniile care îţi trec prin cap, creaţi amintiri şi împreună puteţi transforma o zi monotonă într-o zi memorabilă sau o zi proastă într-una extraordinară.

2. Serile de vineri
Image Hosted by ImageShack.us

Ce poate fi mai frumos decât o seară relaxantă după ce ai tras din greu o săptămână? E acel moment în care poţi în sfârşit să respiri, ai timp să priveşti în stânga şi în dreapta, să evaluezi tot ce ai făcut la lucru/şcoală în săptămâna respectivă şi să te gândeşti cum poţi să-ţi faci de cap până duminică seara - luni dimineaţa când trebuie să devi din nou serios.

3. Reuşitele

Sentimentul ăla genial pe care îl ai când toate merg conform planului ... sau chiar mai bine, când ai reuşit să faci ceva măreţ peste aşteptările tale sau ale celorlalţi şi sa fi mândru de ce acel lucru ... atât de mândru încât ai putea să strigi asta în gura mare si să spui tuturor celor pe care-i întâlneşti "uite frate, eu am făcut asta!".

4. Muzica
Image Hosted by ImageShack.us

Cred că viaţa fără muzică ar fi fost un calvar. În ziua de azi poţi să o asculţi oriunde. Oricât de deprimat ai fi, cu siguranţă o să te simţi mai bine după 5 minute cu căştile în urechi ascultând melodia preferată. E modul perfect de a te deconectecta de la orice altceva, de a uita de probleme, de cei din jur ... de orice. Pentru câteva minute eşti doar tu şi mp3-ul tău. Uneori, acelaşi efect îl pot avea şi filmele sau cărţile.

5. Micile atenţii

Un gest cât de mic poate însemna foarte mult atât pentru cel care îl oferă cât şi pentru cel care îl primeşte. E minunat să te simţi apreciat şi să vezi că există cineva căruia îi pasă, pe care l-ai impresionat cumva dar pot să spun că la fel de bine te simţi şi când oferi cuiva un "cadou" şi mai apoi îi vezi reacţia şi zâmbetul acela sincer şi copilăresc ... asta o să-ţi rămână întipărit în minte şi în suflet mult timp.

6. Hobby-urile

Fie că pictezi, scri, alergi sau faci origami senzaţia e aceeaşi. Te eliberezi ... scoţi la iveală ce e mai bun din tine, ceea ce îţi place şi crezi că ar trebui să arăţi şi altora. Indiferent ce hobby-uri aveţi, dacă-l practicaţi măcar puţin în fiecare zi când deveniţi obosiţi şi stresaţi o să vă revină imediat cheful de viaţă şi puterea de a contiuna ce făceaţi.

7. O glumă bună

Întotdeauna prinde bine, mai ales dacă eşti printre cei care de obicei nu văd decât partea goală a paharului. Mi s-a întâmplat de multe ori să fie chestii pe care trebuie neaparat să le fac sau prin care trebuie să trec şi să-mi fie urât, să nu-mi placă să fac lucrul respectiv iar după ce a spus cineva o glumă bună în momentul potrivit sau despre lucrul potrivit pur şi simplu să trec prin asta fără-mi dau seama sau să devină totul mai suportabil iar data viitoare când a trebuit să fac lucrul respectiv, să-mi amintesc gluma şi încă să zâmbesc făcându-i pe cei din jur să mă privească ciudat, insistând să le împărtăşesc şi lor ce am în gând.
Umorul e contagios şi ajută întotdeauna.

8. Animăluţele

Da, în poză e pisicuţa mea(care încerca să mă escaladeze) pe care o iubesc la nebunie. De ce am băgat şi animăluţele pe listă? Pentru că cunoscătorii (sau să zic deţinătorii?) ştie. Oricât de rău te-ai simţi şi oricât de mult te-ar urî toată lumea, pufoşenia aia nu o să ştie şi o să fie acolo, oferindu-ţi afecţiune şi luptându-se pentru atenţia ta. Am citit undeva că un animal te ajută foare uşor să ieşi din depresie ...so, dacă nu ai acasă deja o bestie îmblănită pe care să o smotoceşti fă-ţi rost repede de una!

9. Natura

Ceva atât de simplu care există de mii de ani îţi poate face viaţa mai frumoasă. Îţi oferă muuultă linişte şi te ajută să te relaxezi, să-ţi pui ordine în gânduri şi să te întorci cu forţe proaspete la viaţa ta de zi cu zi. E de nedescris ce simţi după o noapte lângă un foc de tabără, admirând stelele, luna şi aşteptând răsăritul care aduce speranţa unui nou început.
Încă o dată, se confirmă faptul că cele mai bune lucruri în viaţă nu sunt lucruri ... şi mai sunt şi gratis!

10. SOMNUL

Ei bine, când nu vă puteţi bucura de celelalte lucrurile de pe lista asta măcar mai aveţi somnul. Te relaxezi, te simţi ca într-o altă lume, poţi să vezi persoane pe care nu le-ai mai văzut de mult şi poţi să ai tot ce îţi doreşti. Şi mai e şi gratis.

Sper că v-au plăcut, mulţumesc Andreea pentru propunere. Aştept alte propuneri, cel puţin tot atât de interesante. V-am promis articolul cu cele 10 lucruri despre şcoală, dar vă pregătesc o surpriză ... deci mai aveţi puţin de aşteptat.

Până veniţi cu alte propuneri, având în vedere că e 2:30 şi mâine începe şcoala o să încerc să practic numărul 10 .... ZzZzZ

11 comentarii:

Andreea spunea...

Somn usor atunci!:))
Ma bucur ca ai tinut cont de propunerea mea.Si cred ca si eu ar trebui sa mai exersez numarul 10[mai ales dupa o tura chinuitoare de scos cartofi!]

Cristiana spunea...

eu abia acum m-am trezit ... si trebuie sa reiau tema la mate! :|

normal ca am tinut cont de propunerea ta, a fost geniala! Astept si altele ...

Anonim spunea...

nerelevant ...!!!

Anonim spunea...

maturizeaza-te !!! vb cand deschizi ochi si vezi lumea asa cum este ea.

Cristiana spunea...

Salutări, Anonimule ... nu cred că mă cunoşti suficient cât să-mi dai astfel de sfaturi.

N-ai cum să vezi lumea aşa cum este, totul e relativ, chiar şi realitatea şi modul în care o percepe fiecare, crede-mă ... e o mare plăcere să ascult păreri diferite de ale mele şi să fiu contrazisă când nu am dreptate dar CÂND SE ADUC ŞI ARGUMENTE.

Deci, dacă eşti atât de matur şi vezi lumea "aşa cum este" dă-mi exemplu de lucruri relevante şi lămureşte-mă cum ai ajuns la concluzia că sunt imatură.

Anonim spunea...

nerelevant... nu mai lamurit cu absolut nimic esti intr-o contradictie totala

Cristiana spunea...

tu esti cel care trebuie sa ma lamuresti. Vad ca spui niste lucruri si nu aduci nici macar un amarat de argument ca sa le sustii. Daca o sa continui sa faci asta, ma vad nevoita sa-ti sterg comentariile de azi inainte.

Deci ... ori argumentezi ce spui, ori o sa te faci nevazut.

hapi2233 spunea...

Tot ce ai spus tu si mai detaliat.......filmele (ador comediile, m-am dus la "Dac-as fi in locul tau" si am fost putin socata de duritatea unor scene :D) orele de sport (stiu, intra la hobby) , serile in care lenevesc in pat uitandu-ma la documentare (le adooor), tigara si cafeaua in compania unei prietene

Cristiana spunea...

hapi! bine ai revenit!
in momentul asta chiar imi e dor de majoritatea lucrurilor de pe lista ... si scoala a inceput doar luni. Momentan nu ma pot bucura decat de glume, de mici atentii si de muzica ... si poate in curand si de primele reusite din clasa a XI-a.

Ana-Maria spunea...

Cool! Dau share!

Cristiana spunea...

mersi :)

Trimiteți un comentariu