miercuri, 17 august 2011

Scarface


What you lookin' at? You all a bunch of fuckin' assholes. You know why? You don't have the guts to be what you wanna be? You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie...
(Al Pacino - Scarface)

Vroiam de mult să postez replica asta şi, la câte s-au întâmplat în vara asta acum mi s-a părut cel mai potrivit moment să o fac.

P.S. S-ar putea să urmeze un articol foarte lung şi detaliat despre natura umană.

DECI, PĂRERI?

4 comentarii:

hapi2233 spunea...

Vrei o parere sincera?
Mi se pare ca urmaresti teme cam greoaie si prin prisma viziunilor tale optimiste si a elanului tineresc....le dai o tenta filosofica.
Cred ca ai avea mai mult feed back daca ai fi mai......simpla. Asa cum esti tu.
Nu ma intelege gresit - scrii frumos, esti talentata. dar nu ai cititorii care sa impartaseasca opiniile si sa dezbata impreuna cu tine.........Sau poate ca ii ai si nu comenteaza?
Sper ca nu te supara sesizarea mea, s-ar putea sa ma insel.......
Parca un anumit tip de articole mai....energizante ti se potriveau mai bine ;)

Cristiana spunea...

am observat si eu dar nu am tot timpul "energia" de a scrie astfel de articole.

Mi-au spus cativa cititori ca au probleme cand incearca sa lase comentarii, probabil de la tema (de asta am si schimbat-o) si inca incerc sa rezolv problema asta.

Cat despre articole, nu prea stiu ce sa spun ... fata de temele pe care le abordam la inceput, cele abordate in ultimul timp mi se par ok... dar se pare ca nu e suficient inca. Asta e, inca invat.

Mersi pentru parere!

hapi2233 spunea...

Sunt ok :) Numai ca ma intrebam daca lipsa comentariilor nu te descurajeaza ...
Tu gandesti frumos si .....profund.....numai ca nu antrenezi putin cititorul
Eu nu am vazut Scarface ......eu sunt cu desenele animate mai nou:))))

Cristiana spunea...

poate ca pana acum nu mi-am prea cautat publicul ... sau mai bine zis, nu l-am cautat pe unde trebuia.

eu am revazut The butterfly effect acum cateva seri si, un horror foarte bun: The others. Alaltaieri m-am uitat cu niste prieteni la Angels & demons si, in restul timpului m-am uitat la Lie to me.

Trimiteți un comentariu