marți, 30 august 2011

News

1. O să plec la Predeal câteva zile, la un seminar naţional ... o să dau mai multe detalii sâmbătă seara / duminică , după ce mă întorc iar dacă o să am timp şi de unde, poate o să vă scriu şi de acolo.

2. Am schimbat pagina Despre... pentru că descrierea care era acolo mi se pare că nu mai merge pentru bloguleţ.

3. Când mă întorc, o să deschid o nouă categorie numită "10" şi acolo voi scrie tot felul de chestii care se învârt în jurul cifrei 10(gen 10 motive ca să, top 10, 10 feluri de a ... , 10 replici penibile ... mă rog, aţi prins ideea). Aici o să încerc să scriu mai mult la cererea voastră, despre ce îmi propuneţi voi ... Puteţi să începeţi să-mi propuneţi de acum, ca să am ce face când mă întorc de la Predeal.

Vă las, în 10 minute trebuie să fiu la tren ... ne citim la / după Predeal! Să ne ţineţi pumnii!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu