duminică, 21 august 2011

"Amintiri" din vacanţe

Acum câteva seri m-am uitat cu o colegă printre nişte poze mai vechi făcute în timpul vacanţelor şi aproape din fiecare am câteva poze mai "neconvenţionale". Aventurile şi întâmplările mai ciudate tot timpul sunt sarea şi piperul când povesteşti ce ai făcut şi chiar dacă atunci te enervezi sau plângi, mai târziu râzi cu lacrimi de fiecare dată când priveşti pozele sau când îţi aminteşti ce s-a întâmplat.

Încep cu chestiile care nu-şi au locul în peisaj, sau pe care pur şi simplu nu te-ai aştepta să le vezi:

Om căzut la datorie, într-un parc în Alba
Image Hosted by ImageShack.us

Tata are o vorbă: iubirea şi ... nevoile fiziologice au ceva în comun: nu ştii când te iau, iar când te iau trebuie să te duci ...
Image Hosted by ImageShack.us

Welcome to Paris ... :)
Image Hosted by ImageShack.us

... amintiri din aeroport:

Tot prin Franţa, în renumitul aeroport fără bănci
Image Hosted by ImageShack.us

În Cluj, după ce ni s-a anulat zborul spre Roma
Image Hosted by ImageShack.us

(să ştiţi că distracţia şi întâmplările de pe autocar-gen "Ţî bine?Bine!", pipi la unguri, mesaje disperate care ajung "hituri" pe facebook- nu se compară cu 2 ore cu avionul):
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

şi, alte poze care au în spate câte o poveste amuzantă:

Moartea cu care m-am sărutat în faţă la San Angelo. Stătea săracul acolo şi vin ai noştri cu filosofia lor de români get-beget zicând: "Hai să-i ţâpăm bani româneşti că nu să prinde!" şi, efectul de turmă loveşte din nou vreo 5 minute ... până începe Moartea care ar trebui să "nu să prindă" să vorbească în româneşte...
Image Hosted by ImageShack.us

Ştiţi cum e să muriţi de foame în timp ce vă plimbaţi prin Versailles? Nu vă doresc!
Image Hosted by ImageShack.us

... după o noapte cu viermi care se plimbă liniştiţi pe sub pernă, eu vânând gazele (adică gâze) şi fete somnambule.
Image Hosted by ImageShack.us

În "croazieră", făcând cu mâna sinistraţilor ... savurând un amărât de pahar de Coca-cola cu 6 lei şi cântând Who the fuck is Alice?(Adică Smokie- Living next door to Alice cu câteva modificări)
Image Hosted by ImageShack.us

Am găsit varianta cu "Who the fuck is Allice?" cântată chiar de Smokie ... ok, ascultaţi şi imaginaţi-vă cum se auzea melodia asta cântată de un vaporaş/autocar plin:

Voi ce amintiri amuzante din vacanţe aveţi?

8 comentarii:

Iulia A. spunea...

Toate pe care le-ai trăit și tu, plus încă câteva pe care le-ai auzit povestite și repovestie de mii de ori!

Cristiana spunea...

dacă mai zici o dată în seara asta "fază dură" te împuşc!

hapi2233 spunea...

Cris, superb!!!! Deci sa le luam pe rand: unde v-.au cazat in Paris de era asa dezastru? Bine, nu ma refer la faptul ca erau mai multe paturi, e ok in tabara, excursie cu colegii dar gaze si gandaci?Pai si hainele unde vi le-ati pus ca nu vad nimic in camera aia....Sau era one night stand?
La VErsaille, no way, nu stiu cum e sa mori de foame pentru ca am fost prevazatoare: inauntru exista un restaurant dar e foarte scump si sunt vreo 2-3 gherete de unde poti lua apa, suc.....cafea. Mi-am pus un sadwich si am mancat in gradina. In plus nu am facut tur complet cu ghidul, mie nu-mi place si nu ma intereseaza de fapt sa vad TOT si sa nu retin nimic. M-am plimbat 1 ora prin incaperi si apoi m-am relaxat cu al meu in gradina.......
Cum Parisul e la 4 ore de mine.......nu m-am prea grabit sa vad mult si repede
Cu alte cuvinte imi place Parisul, imi plac imprejurimile dar nici vorba sa faca parte din locatiile mele preferate :)
Revin sa povestesc despre tabere....

Cristiana spunea...

Poza aceea nu e din Paris, e din Ploiesti parca ... nu mai stiu exact. Am experimentat multe, in cele 5 nopti din excursia aia... la Paris a fost foarte fain desi am avut cateva "probleme" cu camera (prima: am iesit toate din camera si cheia am lasat-o inauntru iar tipul de la receptie nu vorbea engleza ... + un pat in plus in care am cazat pe cineva din grup fara acordu lu profu' si ... dimineata cand ne-o dat desteptarea persoana respectiva a deschis usa).

Parisul e la 4 ore de tine? Am pe cineva in Germania care sta tot cam la aceeasi distanta de Paris :). Parisul a fost primul oras din afara pe care l-am vazut dar ... mi s-a parut rece, sec ... deloc ceea ce as putea numi "orasul iubirii". Roma mi-a placut mult mai mult, cu toate aventurile si incurcaturile e fost foarte frumos si chiar daca am luat o teapa urata de la Wizzair, excursia a fost reusita.

Astept sa-mi povestesti despre tabere!

hapi2233 spunea...

Ei bine,in liceu am mers poate o data sau de doua ori in tabere cu colegii. Am fost in mici excursii
In generala insa mergeam des dar pe vremea aceea nu prea exista posibilitatea iesirii din tara....sau se ofereau putine locuri si le accesau de obicei copiii privilegiati
Imi amintesc de una in mod special, care mi-a ramas la suflet....Tabara la Valea Draganului, oaw, ce departe mi se parea si ce zona......Cand de fapt noi eram din Cluj si nu era departe deloc.....:)))
Cred ca acolo m-am inamorat prima data (indragostit e mult spus)......tipul era un rocker ciudat si maximul de intimitate era sa ma impinga in râu cand nu eram atenta :)
Profita de momentele astea.........

hapi2233 spunea...

Cris ai schimbat ceva la tema? Pentru ca eu nu mai vad optiunea "incarca un comentariu". Asa ca dau click pe postare.....ca sa pot comenta la final....

Cristiana spunea...

am tot incercat sa "repar" greseile pe care le are tema asta si nu am reusit nicicum. Cred ca trebuie sa-mi caut alta

hapi2233 spunea...

Mai bine asa pentru ca sunt convinsa ca nu se comenteaza pentru ca nu exista butonel....la vedere

Trimiteți un comentariu