luni, 1 august 2011

Seriale - recomandări

E vară, ori e prea cald ori plouă. Probabil o mare parte dintre voi nu ştiţi ce să mai faceţi şi vă plictisiţi groaznic. Haideţi că vă dau ceva cu care să mai omorâţi plictiseala: top 3 cele mai bune seriale pe care le-am văzut până acum. Sunt seriale foarte bine gândite, care merită vizionate şi sunt perfecte pentru cei care pierd nopţile la calculator sau pentru cei care se ascund de căldură în timpul zilei:

1. House M.D.

Mulţi ştiu cât de obsedată am fost de serialul ăsta ... sunt episoade pe care le-am văzut de cel puţin 3 ori, vorbeam despre el cu fiecare ocazie la modul că prietenii mei ştiau ce se întâmplă într-un episod cu lux de amănunte, cu toate că nu s-au uitat niciodată la House până atunci. Ce e atât de captivant la serialul ăsta? În primul rând, mă fascinează personajul principal care a dat şi numele serialului. E un doctor genial care se ocupă de cazurile mai speciale care nu pot fi diagnosticate de nimeni altcineva. E obsedat de mistere, de dezlegat "puzzle-uri", în orice formă ar putea fi ele şi îi place la nebunie să rezolve orice poate însemna mister(... nu întodeauna prin cele mai ortodoxe sau etice metode) în timp ce-şi torturează echipa şi, în mod special şefa. E extrem de anti-social, sarcastic, morocănos şi este sigur că "Everybody lies" dar, această "deviză" nu o foloseşte doar ca să-i înjosească pe cei din jur, ci de multe ori îl ajută să-şi rezolve cazurile. Datorită unui accident din trcut, merge ajutat de un baston (care-i conturează imaginea de om dificil şi morocănos) şi datorită durerilor pe care trebuie să le îndure în fiecare zi, este dependent de Vicodin. Singurul lui prieten e Wilson, cu care face tot felul de pariuri şi jocuri. Pe lângă drama şi cazurile care trebuie rezolvate, întodeauna se întâmplă ceva sau dă House o replică cuiva care mă face să mă prăpădesc de râs. E interesant să-l urmăreşti pe House în timp ce-şi rezolvă cazurile în stilul propriu, de cele mai multe ori ca un adevărat detectiv dar şi cum o terorizează pe Cuddy, face mişto de Chase sau de Forman iar Cameron se chinuie să-l vrăjească, însă fără succes.

Un trailer:

House, caracterizat de alte personaje(e cam dramatic, dar o să fac curând un top 10 cele mai amuzante momente din serial)


2. Veronica Mars
Tocmai când, după ce mi-am pierdut complet încrederea în seriale cu adolescenţi (după ce am văzut câteva episoade din Glee) am dat peste serialul ăsta care din păcate are numai 3 sezoane şi care a fost filmat între 2004 şi 2007. Este un serial foarte interesant care o urmăreşte pe Veronica Mars, o adolescentă inteligentă şi o detectivă foarte talentată şi asta se vede nu numai când îşi ajută colegii să-şi rezolve problemele, ci şi când se ocupă de "treburi serioase", scoţând la iveală secrete întunecate ale oraşului, trimiţând la închisoare adevăraţii criminali, de cele mai multe ori descurcându-se mult mai bine decât şeriful local, cu care intră destul de des în conflict. Încă ceva, Veronica nu e genul de fată drăguţă, iubită şi admirată de toată lumea, din contră, datorită faptului că îşi cam bagă nasul peste tot şi dă peste cap planurile '09-erilor (adică ăia şmecheri şi bogaţi) îşi face foarte uşor duşmani, la început singurul ei prieteni fiind Wallace, pe care în prima zi de şcoală, după ce motocicliştii l-au dezbrăcat şi l-au lipit de un stâlp în curtea şcolii şi toţi ceilalţi râdeau şi făceau poze cu el, ea l-a dat jos iar apoi, într-un mod ciudat s-a împrietenit şi cu Weevil, şeful motocicliştilor şi, pe rând cu Duncan(ex-prieten, posibil frate vitreg) şi Logan(care mult timp i-a făcut zile fripte), doi dintre cei mai apreciaţi '09-eri şi într-un final câştigând respectul şi încrederea directorului.
Amuzant, misterios, imprevizibil, apreciat chiar şi de Stephen King, acest serial cu siguranţă o să vă ţină lipit de calculator, cu sufletul la gură de la primul până la ultimul episod.
Trebuie văzut! Măcar o dată!

Sezonul 1, de aici se începe:

Trailer, dar în majoritatea scenelor e deja la facultate, adică sezonul 3:


3. Medium
Image and video hosting by TinyPic
E primul serial pe care l-am urmarit cap coadă, poate de asta am o slăbiciune pentru el. Îl mai prind pe Diva din când în când şi urmăridu-l realizez că încă nu şi-a pierdut farmecul, cu toate că am văzut toate episoadele. Personajul principal e Allison Dubois(care există şi în realitate), soţie şi mamă a 3 fete care se hotărăşte să-şi folosească "darul" care o chinuie de când era mică ajutând la rezolvarea cazurilor la care lucrează pentru procuratură. Ea, la fel ca fetele ei are abilitatea de a-i vedea pe cei morţi, de a vorbi cu ei şi, pe lângă asta de multe ori visează tot felul de lucruri din viitor sau din trecut care ajută la prinderea unor infractori periculoşi sau la prevenirea unor crime oribile. Serialul ne-o prezintă încercând să-şi descifreze visele şi ajutând procuratura să rezolve cazurile mai dificile, confruntându-se cu şi cu problemele de acasă, pe care le rezolvă împreună cu soţul ei, Joe, care e incredibil de înţelegător şi care e disponibil să o asculte chiar şi în mijlocul nopţii când se trezeşte dintr-unul dintre coşmarurile ei. Mi-a plăcut foarte mult că nu au prea multă legătură episoadele între ele, deci le poţi urmări pe sărite fără să-ţi faci probleme că nu o să înţelegi ce se întâmplă şi de ce.

Promo, care ne-o prezintă şi pe adevărata Allison Dubois:

Trailer:

Deci, sper că aţi găsit ceva interesant şi vă urez VIZIONARE PLĂCUTĂ.

Dacă aţi văzut vreun serial bun, nu ezitaţi să mi-l recomandaţi!

8 comentarii:

Andreea spunea...

Uite am eu un serial pe care ti-l recoman :One tree hill.E un serial de adolescenti, da nu e genul de serial in care sunt prezentate doar beti,droguri si aventuri.E drama, si zic eu, inveti ceva din fiecare episod!
Enjoy it!
P.S: si eu sunt o mare fana Medium.

Anonim spunea...

Lie to me! serial psihologic... microexpresii, ticuri, minciuni... BESTIAL!...
http://www.imdb.com/video/screenplay/vi1885274649/

Cristiana spunea...

@Andreea
O sa-l incerc. Tie iti recomand Veronica Mars. Imposibil sa nu iti placa ... e o poveste interesanta redata foarte inteligent, nu o sa te plictisesti nici o secunda. Ce mi-a placut e ca, in comparatie cu alte seriale cu adolescenti personajele nu sunt mediocre, au personalitate si sunt chiar foarte complexe, vei vedea asta numai dupa cum se vor schimba relatiile dintre ele. Melodia cu care incepe fiecare episod se potriveste foarte bine serialului: http://www.youtube.com/watch?v=Jk4bpLNnZZo&feature=related

@Anonim
Mi-am propus sa-l vad, pare chiar genul meu de serial. Imi plac foarte mult chestiile astea si sigur o sa ma prinda. Multumesc pentru propunere.

Nu stii un site bun pe care sa-l pot vedea fara sa am probleme ... daca nu, o sa astept pana-mi creste viteza la net ca sa-l pot descarca prin torrent-uri

Andreea spunea...

Iti propun eu un site foarte bun,Vplay.Eu sincer nu am probleme cu el ;-)

hapi2233 spunea...

Suuper recomandari
Dr House - cred ca toata lumea il iubeste si a urmarit macar cateva episoade.......
E un fel de "Dosarele X" modernizat :)))

Medium -oare nu s-a facut si un film dupa?
Nu prea urmaresc seriale. Nu am timp si n-as avea cum sa le descarc, aici nu e voie. Din cand in cand primesc cate un film, doua,imi aduce cineva :)

Cristiana spunea...

Eh, cum am zis- sunt obsedată de House! Chiar am un mega-poster cu el lipit pe perete!

Dupa Medium nu am auzit, dar dupa Veronica Mars stiu sigur ca au vrut sa faca (nu stiu daca mai vor) un film pentru ca serialul a fost mult prea apreciat iar anularea lui a deranjat multă lume. Ar fi calumea daca s-ar relua, sau macar daca ar dezvolta chestia aia scurtă pe care au început-o cu Veronica la FBI.

Eu ma uit la seriale de obicei pe site-uri sau rog pe cineva să mi le descarce, având în vedere că netul meu e foarte leneş.

Anonim spunea...

Pentru mine cele mai interesante seriale sunt:
- Grey's Anatomy
- The Mentalist
- Dr. House
- The Good Wife
- White Collar
si nu neaparat in ordinea asta....

Cristiana spunea...

la The mentalist am inceput deja sa ma uit, White Collar pare interesant, dupa ce am citit despre el.

Pe restul le-am vazut

Trimiteți un comentariu