vineri, 29 iulie 2011

Doar alt răsărit ...

Rutina, unul dintre lucrurile care nu m-au caracterizat niciodată şi totuşi, iată-mă pentru a nu ştiu câta oară la calculator, cu o ceaşcă de cafea în faţă aşteptând răsăritul. Ce poate să mai promită răsăritul ăsta, ce poate să mai aducă nou? E ca o reluare proastă pentru că ştiu că ziua de mâine va fi exact ca şi cea de azi, ca şi cea de ieri şi va semăna incredibil de bine şi cu oricare alta de acum câteva săptămâni.

Să ştii diferenţa, ăsta e unul dintre cele mai importante lucruri în viaţă. Când faci tot cam aceleaşi lucruri nu ai ce diferenţă să simţi, nu ai cu ce să-ţi compari experienţele. Poate câteodată una dintre cele mai mari tragedii e că nu poţi plăti pe cineva să trăiască în locul tău, să suporte loviturile şi să se descurce cu problemele tale pentru că tu nu mai ştii ce să faci cu ele. Dar nu e cazul meu. Eu ştiu diferenţa. Ştiu cum e să priveşti răsăritul stând întinsă lângă un foc de tabără în vârful muntelui, ştiu cum se reflectă lumina soarelui în apa unui lac la primele ore ale dimineţii, ştiu cum e să priveşti răsăritul dintr-un tren crezând că tocmai ai avut cel mai tare weekend din toată viaţa ta, ştiind că tot ce ai trăit nu o să se repete şi data viitoare când vei străbate acelaşi drum vei fi deja altcineva şi nu vei mai simţi acelaşi lucru. Ştiu. Şi simt că sunt blocată aici dar deja am făcut tot ce se putea face şi singura variantă e să merg mai departe şi să-mi lărgesc orizontul, sperând ca următorul răsărit să mă prindă prin alte părţi ...

Anyway, care e cel mai frumos răsărit pe care l-aţi privit până acum? De ce?

10 comentarii:

hapi2233 spunea...

In concediu la marea rosie mi-am deschis odata un sfert de ochi pe la 4 si ceva, sa vad rasaritul...... Mda. Pe cand si-a scos soarele 3 raze, am adormit si eu pe fotoliul de pe terasa
Tot acolo - multi pelerini urca intr-un anumit loc pe muntele Sinai langa manastirea Sf Ecaterina sa vada unul dintre cele mai spectaculoase rasarituri de soare - Cand esti sus pe munte, El rasare ca o placinta de jos, de sub stanci ...ai impresia ca e la picioarele tale. Ei bine, pentru acest spectacol trebuie sa urci toata noaptea cu rucsacelul in spate si nu e foarte fun pentru ca sunt prea multi oameni ce urca si coboara.....ca la o manastire cand e Hramul Maicii Dlui
Asa ca eu nu am luat parte la acest fantastic Rasarit
Deci nu pot decat sa banuiesc ca cele mai frumoase rasarituri sunt cele pe care nu le-am vazut inca
Si vor fi cele in care ii voi alaturi pe dragii mei :)

Cristiana spunea...

La noi la munte e foaaaarte greu sa prinzi rasaritul. De exemplu, la Predeal, orasul situat la cea mai mare inaltime in Romania, rasaritul se vede pe la 6, de la ultimul etaj al hotelului (si hotelul era foaaarte sus fata de orasul propriuzis). Si abia se vede printre niste brazi.

Ma intorc la Predeal la sfarsitul lui august, pentru seminarul national. Poate il pozez atunci.

Andreea spunea...

Cred ca cel mai frumos rasarit de pana acum a fost cel de anul trecut la mare.Pentru prima data,dupa atatia ani in care l-am vazut, am apreciat cu adevarat frumusetea lui.Si nu numai atat, dar a fost pentru prima oara cand am vazut ca dincolo de rutina de care spuneai tu, exista lucruri atat de frumoase si aparent neimportante, ca un rasarit, care iti fac ziua mai frumoasa si care aduc un plus de farmec in viata noastra!

Cristiana spunea...

Din pacate nu am vazut inca rasaritul de la mare, dar am auzit ca e superb. Cand o sa am ocazia, nu o sa mai ratez asta!

Mandy Lane spunea...

Iar intervine impresia aceea, cum ca tu iti exprimi parerea ta, care coincide cu a mea, dar cu cuvintele tale :)

Cel mai frumos rasarit (parca si primul) l-am intampinat la Braila, pe malul lacului Blasova, cand am pescuit (pt prima si ultima data), cu Ioana Costea :D nice memories...

p.s.: o vacanta cat mai benefica, in continuare! :)

Cristiana spunea...

intotdeauna are un farmec aparte rasaritul vazut de langa un lac, iar daca esti cu persoane dragi atunci peisajul e complet.

Si de ce nu ati mai pescuit? Eu si Cristina Buta la Cincis cand am vrut sa pescuim am reusit sa rupem o undita, daca te incalzeste cu ceva :))

Mandy Lane spunea...

A fost ultima zi din periplul petrecut la Blasova, iar cu timpul, pescuitul a inceput sa mi se para plictisitor ;))
Asta cand nu rupi undite sau alte cele :)

Cristiana spunea...

mie imi place sa pescuiesc ... cu toate ca, in general pescuitul e un pretext ca sa petrec timpul cu cineva drag si de asta nu ma plictiseste :D

Anonim spunea...

Primul meu rasarit a fost ierii...Am stat pe plaaja impreuna cu familia mea si prietenele mele de la ora 22:00 pana la 7 dimineata a2a zii.a fost magnificc 8->.Am murit de frigg:)) Dar a fost superbbbbbb:x.

Cristiana spunea...

cred ca a fost superb si ca a meritat sa suporti frigul!

Trimiteți un comentariu