sâmbătă, 4 iunie 2011

Trecutul a prins glas ...

... printr-o scrisoare. Timp de o săptămână am tot urmărit poştaşul în spernaţa că-mi voi reprimi scrisoarea pe care mi-am scris-o pe 12 decembrie 2010 în cadrul proiectului "ÎNCOTRO?" (despre care am scris şi aici ). Trebuia să o primesc pe 1 iunie dar având în vedere cum circulă poşta mă mulţumesc că am primit-o. Mulţumesc Mircea pentru că, printre multe altele ai mai avut grijă până acum şi de scrisoarea asta.

Pentru Cristiana 2.0
Salutări din trecut! Sper că te-ai ţinut de promisiunile pe care ţi le-ai făcut aici şi sper că nu mă faci să fiu dezamăgită de tine. Ce ai făcut pentru a-ţi realiza visele? Ai îmbunătăţit ceva la persoana ta? Dacă nu, revin-o pe Terra şi apucă-te de treabă, schimbă ceva. Sper că nu mai eşti (sau cel puţin nu te mai consideri) o persoană slabă la fel cum sper că nu îţi ocupi timpul făcând tot felul de căcaturi zi de zi fără să te gândeşti cum te vor afecta în viitor. Nu te mai minţi că e doar o perioadă, până la urmă viaţa e doar o perioadă. Acum probabil deja e vară şi aştepţi vacanţa. Fă toate prostiile care-şi trec prin cap, nu ai nimic de pierdut(Update: ştii ce ai de pierdut? TOTUL.) dar adună-te până în septembrie şi maturizează-te. Fă ce îţi place atâta timp cât te va ajuta în viitor.
Când va veni ziua în care o să te poţi privi în oglindă şi să fi mândră de ce vezi atunci vei reuşi. Amândouă ştim că mai ai mult de lucru până o să poţi face asta.
Ai grijă de tine!
Cristiana 1.0
Image and video hosting by TinyPic
(poză făcută chiar în ultima zi, cea în care am şi scris scrisoarea)

În seara asta o să-mi mai scriu o scrisoare pe care să o recitesc la sfârşitul vacanţei. Mulţumesc pentru tot tuturor celor care au fost implicaţi în proiect şi au fost în echipa mea.
Image and video hosting by TinyPic

8 comentarii:

Iulia A. spunea...

”Fă toate prostiile care-şi trec prin cap, nu ai nimic de pierdut(Update: ştii ce ai de pierdut? TOTUL.) dar adună-te până în septembrie şi maturizează-te.”

Ți-am citi și ieri scrisoarea și știi ce cred.

Cristiana spunea...

da, si-a ales bine momentul in care sa apara.

hapi2233 spunea...

Esti putin melancolica? :)

Cristiana spunea...

in general, da ... sunt genul de persoană care preferă să stea în casă, să citească poezii şi să asculte muzică şi cred că aş putea sta toată noaptea privind stelele fără să mă plictisesc ... dacă nu există cineva care să mă scoată din starea asta aşa fac. Când sunt în societate renunţ la masca de om serios, introspectiv şi melancolic şi încerc să mă adaptez, să mă dezlănţui, să fac ce-mi trece prin cap şi să-i văd şi pe cei din jurul meu că se simt bine.

Acum, în acest moment sunt cu moralul la pământ pentru că am dat-o în bară rău de tot cu o chestie şi sunt complet blocată şi tot ce aud e "life goes on, life goes on ..." ... dar încă nu-mi dau seama cum ar trebui să meargă mai departe.

Adrian Laszlo spunea...

Nu cred ca tu puteai sa o dai in bara rau de tot cu vreo chestie! Pur si simplu nu cred asta!

Anonim spunea...

de ce nu crezi?

Cristiana (din ora de info)

Adrian Laszlo spunea...

Fiindca nu ai profilul acesta. Cei care se confrunta cu mari neplaceri, in general traseul vietii lor este un sir de neplaceri. Ori tu nu vad cum ai putea avea asemenea ghinion. Si oricum meriti doar lucruri bune sa se intimple in viata ta.
Si cum este in ora de info? Colegii fac liniste? Sint atenti?

Anonim spunea...

pai suntem in jur de 15 in clasa, am avut o zi foarte foarte grea iar la info situatia e ca si incheiata (nu degeaba am dat sute de lucrari) si jucam Counter, spunem banucuri, povestim ... ne mai destindem si noi. Ma uit la ei si ma gandesc cat o sa-mi lipseasca atmosfera asta in vacanta, cu tot cu minusurile ei.

Trimiteți un comentariu