marți, 21 iunie 2011

E vară ...


Cred că am tot ce mi-am dorit. Vă am pe voi, cei care mă iubiţi şi pe voi, cei care mă citiţi şi ... am în faţă o vară întreagă doar pentru mine şi nu mai trebuie să demonstrez nimic, nu trebuie să urmez un plan sau o rutină. Pot să fac abosolut tot ce vreau iar eu sunt sigură că tot ce o să fac vara asta o să fie grozav, sunt sigură că se scrie un capitol foarte important în cartea vieţii mele.
Am în faţă o vară în care ... am timp să pătrund cât mai adânc în lumea care se ascunde în ochii tăi. Am timp să te iubesc, să mă simt iubită şi să mă bucur de asta. Am timp să visez şi să fac ca până la sfârşitul veri toate lucrurile care-mi trec prin cap să se transforme în amintiri. Am timp să ascult vântul cum se plimbă liniştit printre copaci în timp ce stau întinsă lângă un foc de tabără şi privesc stelele. Am timp să-mi beau cafeaua încet în timp ce aştept răsăritul. Am timp să stau în pat şi să privesc ploaia. Am timp să străbat tot lacul (Cinciş, se ştie!) înot sau să plutesc în neştire pe o saltea şi să mă prăjesc toată. Am timp să mă plimb prin ţară, să văd locuri noi dar şi să mă plimb cu tine şi să redescoperim împreună fiecare colţ din oraşul ăsta mort, dându-i puţină culoare. Am timp să mă distrez, să-mi fac prieteni noi dar şi să-i mai scot din când în când la câte o cafea pe cei vechi (pe care, ce-i drept, în ultmul timp i-am cam neglijat ... stai ... pe cine nu am neglijat în ultimul timp?). Am timp să greşesc... şi să îmi placă. Am timp să simt că trăiesc şi să scriu despre asta.
Pot să fac ceva diferit în fiecare zi, pot să mă distrez în toate felurile pe care le ştiu sau pe care o să le descopăr, pot să fac tot ce consider că merită făcut şi să încerc să fac ca fiecare moment din vara asta să conteze, indiferent care vor fi consecinţele. Până la urmă am doar o viaţă şi deja ştiu că şi vara asta se va termina şi că eu nu voi rămâne aici pentru totdeauna.

14 comentarii:

Adrian Laszlo spunea...

Felicitari! Sa ai o vara minunata si sa te bucuri din plin de fiecare zi de vacanta. Le meriti!

Cristiana spunea...

Mersi Adrian. O sa va tin la curent cu ce fac vara asta si o sa incerc sa scriu mai mult :)

Andreea spunea...

Ai reusit sa ma pregatesti si pe mine pentru vara ce se anunta a fi una promitatoare:-DAs vrea sa spun si eu ca sunt in vacanta, dar pana maine dupa amiaza[si cel tarziu pana vineri] o sa fiu in priza.
Iti doresc o vacanta placuta, cat mai insorita si cat mai multe posturi! ;-)

hapi2233 spunea...

10 pentru atitudinea optimista! La varsta asta, asa trebuie sa fi...pentru ca se spune ca grijile cresc odata cu noi........
O vara minunata si cat mai multi oameni dragi alaturi :)

Cristiana spunea...

@Andreea
Ma bucur ca te-am molipsit si pe tine cu atitudinea mea :). Multumesc, si tie iti doresc o vara cat mai placuta ... din cate imi amintesc, vara de dupa ce am terminat clasa a 8-a a fost prima vara pe care am trait-o din plin, a fost o perioada foarte fericita si din care am ramas cu foarte amintiri placute si inca ma simt foarte bine in compania celor cu care am pierdut vara aia, desi nu ne mai vedem atat de des si desi o mare parte dintre ei pleaca la facultate anul asta ... ideea e ca a fost superb si ca nu regret nimic! Sper sa ai parte de o vara cel putin la fel de buna cum am avut eu atunci!

@Hapi
Mersi. Nu ma vezi prea des atat de optimista, dar vara e intotdeauna sezonul meu preferat si in care ma simt cel mai bine.
O vara faina si tie!

hapi2233 spunea...

Care a fost cea mai frumoasa vara de care-ti amintesti acum?

Cristiana spunea...

toate verile au avut ceva special, dar cu siguranta ca singurele nominalizate sunt ultimele doua veri, intre a VIII-a si a IX-a si intre a IX-a si a X-a . In prima am facut toate porcariile care mi-au trecut prin cap, am cunoscut prietenia adevarata, m-am distrat, am chefuit, m-am plimbat (mai mult prin imprejurimi si ce-i drept am vazut cateva locuri absolut superbe la cativa nu foarte departe de aici care habar nu aveam ca exista) iar vara trecuta ... vara trecuta am fost intr-o excursie pe care o sa o tin minte toata viata, mi-am facut de cap ce-i drept, dar mai putin decat alte dati ... eram concentrata pe alte chestii iar prietenii pe care ii aveam erau altfel si chiar daca stateam undeva intr-o parcare aproape in fiecare seara, gaseam ceva e facut de fiecare data si ne distram.
am luat din postarea Pentru ca am uitat sa traiesc cateva chestii legate de vara trecuta:
-Perioada în care stăteam toată seara în parcare la Penny cu un VIBE (+ infinit, simbolic, nu?) în mână , doar noi şi un pachet de cărţi aberând şi vorbind despre orice ne trecea prin cap, râzând din orice nimic, savurând momentul şi având suficient timp să simţim cum vara trece încet, fără stres lăsând în urma ei nişte prietenii pe viaţă însoţite de o mulţime de amintiri superbe.
-Când eram în Constanţa la mare şi am prins inundaţii şi în loc să mergem noi la mare a venit marea la noi. Tot atunci am adormit pe diagonală pe două paturi şi dormeam atât de bine încât a fost nevoie ca fetele să cheme întăriri din alte camere ca să mă pună într-un pat(în patul Iuliei care dimineaţa mi-a tras o săpuneală sănătoasă că am dormit pe hainele ei.). A, tot atunci am rămas fără bani şi împărţeam cu Iulia nu numai conserva din care mâncam ci şi furculiţa.
-Tot în excursia despre care vorbeam la punctuleţul de mai sus numai că acum e vorba de altă noapte, alt oraş (Băicoi) şi de alte roluri. Nu mai eram "frumoasa din pădurea adormită" ci "evadata din Alkatraz" pentru că dormeam cu profa în cameră iar când am prins momentul am fugit la fetele mele. După câteva minute apare profu în inspecţie şi o prietenă mă ia de o aripă şi mă bagă după uşă. Proful intră, se uită şi începe să urle iar fetele se apucă de râs (să nu mai zic că eu de după uşă râdeam cel mai tare). Profu înteabă "Bă, ăsta-i răs de fete proaste?" iar eu de după uşă printre hohote îi răspund "DA!".
-Când am fost cu cortul pe Râul Mare şi pe lângă faptul că a crescut nivelul râului brusc şi ne-a luat toate sticlele şi tata a sărit în apă îmbrăcat, cu telefonul, cu ţigările, cu toate chestiile pe care le avea prin buzunare şi a reuşit să salveze două sticle de bere şi pe urmă ne-au furat câinii mâncarea. A doua zi am fost abandonaţi, am rămas doar eu, tata şi Cristina şi am trăit din ciuperci prăjite şi bere ... şi a fost cea mai reuşită vacanţă de până atunci.

Nici vara asta nu se lasa mai prejos: am luat vacanta vineri, sambata si duminica am fost cu cortul pe rau la o cabana si am dormit intr-un cort militar, am fost inundati cand mancam, am facut foc de tabara, am stat noaptea in spatele cabanei cu niste colege si am cantat pana am ragusit si multe altele, luni am fost la o colega ca sa-i duc un cadou pentru ca n-am putut ajunge la ziua ei (fiinda am fost pe rau) si am ramas la ea pana seara tarziu si ne-am tinut de prostii si am ras ca doua apucate, ieri am iesit la un suc cu niste prieteni vechi, apoi am iesit putin cu cei cu care ieseam vara trecuta, apoi m-am intalnit cu prietenul meu si ne-am dus sa ne intalnim cu alti prieteni si pe urma ne-am plimbat pe strazi pana tarziu de tot iar azi ... azi habar n-am ce fac, dar cu siguranta o sa fac ceva special pentru ca e o zi speciala :) ar trebui sa sarbatorim faptul ca exista (din nou) NOI de o luna (am mai fost impreuna si anul trecut pe vremea asta dar ne-am certat ca doi copii prosti si ne-am despartit).

Deci ... care a fost cea mai frumoasa vara a ta? :)

iulianmindrila spunea...

E vară şi e mişto afară, distracţie faină!

Cristiana spunea...

mersi la fel!

hapi2233 spunea...

Doamneeee, Cristina, ce-am mai ras! Minunate amintiri :) Ei, se pare ca trebuie sa te cam feresti de ape, ai cam atras inundatiile.........
Cea mai frumoasa vara a mea? Oaw....e imposibil de spus.....ar putea fi chiar vara in care am mancat dude si cirese peste masura ,am baut lapte din sustar si am bolit vreo trei zile ingrijita de bunica.......Am colindat dealurile de la tara, am inotat in lacul imens de acolo in fiecare zi si am mancat mult peste prajit......Verile in care (inca) mergeam cu parintii la Felix.........
Sau vara in care am dansat cu un travestit ziua in amiaza mare pe o plaja din Egipt........?
Nu stiu.......Am 30 de veri frumoase si pentru toate ii multumesc lui Dzeu :)

Biia spunea...

Frumos . Iti spun sincer , m-ai facut sa iubesc vara . Amintirile tale chiar m-au distrat . Sunt minunate ! :) . Ma bucur pentru tine ca ai avut astfel de momente de neuitat si iti doresc sa ai parte in continuare de veri cat mai frumoase ! :)

Cristiana spunea...

Multumesc Biia, sper sa mai revi! Ma bucur pentru ca am reusit sa te fac sa iubesti vara . Fiecare anotimp are ceva magic, ceva spectaculost ... trebuie doar sa descoperi ce anume si sa te bucuri cum putin de asta!

Biia spunea...

Ai dreptate , Cristina . Fiecare anotimp are puterea magiei , trebuie sa stii doar cum sa o pretuiesti .

Bogdan spunea...

titlul imi aduce aminte de povestea clasei.

Trimiteți un comentariu