duminică, 3 aprilie 2011

Oameni şi uşi


Astăzi mi-am dat seama că oamenii seamănă cu uşile lor:
Cu cât sunt mai încuiaţi, cu atât e mai greu să-i faci să-ţi deschidă uşa.
Cu cât sunt mai închişi ca mentalitate, cu atât le ia mai puţin până să-ţi închidă şi uşa în nas.

Dar ...
Uşile le mai poţi deschide, oamenii nu.
Uşile le poţi schimba, mentalitatea majorităţii nu prea.

Concluzie:
Decât să fiu unul dintre oamenii care mi-au închis astăzi uşa în nas dând dovadă de ignoranţă şi prostie dusă la extrem aş prefera să fiu o uşă.

14 comentarii:

Iulia A. spunea...

=)) într-adevăr, experiența a fost traumatizantă... asta e... sincer, pe mine m-a ajutat să îmi formez o imagine mai vastă asupra concetățenilor mei, asupra oamenilor care trec pe lângă mine pe stradă și pe care îi privesc zâmbind... Cred că de-acum nu mai fac asta, fac riduri de expresie mai repede decât ar trebui pentru niște acrituri stricate. Asta e... Ăștia ne sunt semenii, pe care cică tre să îi iubim ca pe noi înșine... Vezi să nu... După experiența de azi, chiar că am ajuns la concluzia că nu am cum să îi iubesc nici măcar pe jumătate decât pe mine însămi! Odihnă plăcută :D!

Mandy Lane spunea...

noi am fost "usi" deschise pentru minti incuiate si ei au fost usi inchise pentru minti descuiate ;))

NetworkSin spunea...

cand o usa se inchide alta se deschide :)

Mandy Lane spunea...

trust me, in Cugir se inchid cam toate usile! :))

Cristiana spunea...

@Iulia
Eu mi-am dezvoltat o fobie de uşi!

@Mandy
corect! :)

@NetworkSin
Da, se închidea uşa apartamentului şi se deschidea uşa de la ieşirea din bloc.

Anonim spunea...

Ce doreati sa obtineti ? :-??

Cristiana spunea...

să ne răspundă la nişte întrebări, era un sondaj de opinie.

Anonim spunea...

despre?:)

Cristiana spunea...

atitudinea populaţiei faţă de anumite aspecte de interes public (erau în general chestii de care se plânge lumea toată ziua, dar când a fost vorba să se meargă puţin mai departe de a se plânge, să facă ceva, în mod dubios toţi au făcut un pas în spate)

Adrian Laszlo spunea...

Da, simptomele sint clare! Te plingi ca nimeni nu-ti aude nemultumirile, nimeni nu te baga in seama, iar cind vine cineva chiar la usa ta pentru a-ti face publice opiniile, te ascunzi in carapace. Degeaba avem libertatea expresiei, daca ne este frica s-o folosim.

Serafina spunea...

Îmi plac uşile, ador oamenii... au ceva în comun, diferenţa este că uşile se deschid mult mai uşor decât minţile oamenilor... pentru acest deziderat este nevoie de mult mai mult decât o cheie, este nevoie de coduri şi cifruri... ce scop nobil să reuşeşti să descifrezi mentalităţi şi să decodifici minţi... Super! mi-am găsit un nou scop în viaţă!!!!

Iulia A. spunea...

Măcar scopul ăsta e mai pământeam decât cel al Cristianei! :))

Anonim spunea...

Gizaz, get a life.

Cristiana spunea...

@Anonim

Dezvoltă şi fă-te înţeles/înţeleasă

Trimiteți un comentariu