luni, 14 martie 2011

NEWS

Salut! Ştiu că vă aşteptaţi să apară un articol nou până acum. Îmi cer scuze, a fost o perioadă destul de grea pentru mine iar acum încerc să mă concentrez mai mult pe şcoală (mi-am dat seama că din păcate înainte de toate, sunt elevă). Vor avea loc nişte schimbări pe aici, mă gândesc să creez două secţiuni noi: neaparat ceva ge Citeşte înainte şi una pentru Contact în primul rând pentru că mi-am dat seama că nu pot promova blogul acesta aşa cum aş vrea. Încep să-mi doresc mai mult de la el, am început să am mai mulţi cititori şi nu îmi permit să îi dezamăgesc. Următorul articol promit să fie de excepţie! :)


încă un lucru ... Ce aţi vrea să schimb? Sunt deschisă la orice fel de idei şi propuneri. Dacă nu vreţi să lăsaţi comentariu aici, îmi puteţi trimite un e-mail la: kitty_cugir@yahoo.com


Până atunci, câteva noutăţi:


1. Am început să scriu şi pe OFZ (Organitaţia Filosofilor Zăluzi) :

http://organizatia-filosofilor-zaluzi.blogspot.com/ .

E un blog în care eu şi alte persoane interesate de filosofie punem mult suflet. O să găsiţi multe lucruri interesante.


2. În fiecare marţi, la ora 17:00 începe CERCUL DE FILOSOFIE , la erajul 2 în sala 33. Vom vedea interviuri cu filosofi, documentare sau vom audia nişte pasaje din nişte cărţi apoi vom discuta despre ele. Încercăm să abordăm teme cât mai interesante şi cât mai accesibile. Tema de mâine e RELIGIE VS. ŞTIINŢĂ .


3. A avut loc olimpiada de filosofie. Subiectul:


Image and video hosting by TinyPic

Nu am reuşit decât locul 6. Anul viitor dacă o să mai particip cu siguranţă o să fie mult mai bine, anul ăsta am fost doar tipa aia mică dintr-a X-a care a citit nişte chestii şi s-a dus acolo să concureze cu elevi de a XII-a care fac filosofie la clasă şi care probabil sunt pasionaţi de mai mult timp. Nu încerc să mă scuz, încerc să îmi dau seama dacă ar trebui să fiu mândră sau ar trebui să fiu supărată.

6 comentarii:

Serafina spunea...

Ar trebui să fii mândră!

Cristiana spunea...

Tot încerc şi nu pot. Locul 6 e sub orice limite pe care mi le-am implus. Nu vreau mă mai mulţumesc cu locul 6, vreau să fiu extraordinară în ceea ce fac.

Administrator spunea...

buna,as dori sa facem un link exchange,deoarece sunt interesat de blogul tau.Astept un mail sau un comentariu cu detaliile.

link meu pentru a-l adauga in blogroll-ul tau: www.tzutzelu.com

Multumesc

Cristiana spunea...

Mă bucur că deşi sunt o eşeacă mediocră lumea încă mai e interesată de mine şi de blogul meu!

Eu îţi mulţumesc, te-am adăugat!

Administrator spunea...

Daca ai articole interesante:P De-aia suntem interesati:) Oricum iti multumesc am adaugat pe amandoua blogurile mele(pe cel ce ai lasat comentariu si pe www.tzutzelu.com)

Seara placuta,tinem legatura.

Cristiana spunea...

Mulţumesc frumos din nou! Îmi prind bine vorbele astea, mai ales după un eşec. Blogul ăsta este unul dintre lucrurile în care am pus cel mai mult suflet şi mă bucur să văd că e apreciat. Deci, cu siguranţă ţinem legătura!

Apropo, îmi plac blogurile tale ... în special cel pe care mi l-ai propus tu. Ai articole interesante şi folositoare, de exemplu ultimul postat este ... exact din acea parte din materie din care se presupune ca voi da lucrare la geografie. Mersi!

Trimiteți un comentariu