duminică, 6 februarie 2011

Toate drumurile duc la Roma?!

A fost o excursie foarte ciudată şi neconvenţională, ca să-i zic aşa. Pentru cine nu ştie, zborul a fost anulat. Am stat prin aeroportul din Cluj cam 8-9 ore(cam de pe la 6 dupămasa până la 2 dimineaţa) ore unde am îndurat foame, frig şi plictiseală:

Image and video hosting by TinyPic

(poză făcută într-un moment în care eram foarte nervoşi pe cei de la Wizzair, nişte adevăraţi nesimţiţi!)

Apoi am găsit soluţia salvatoare: să mergem cu autocarul. L-am sunat, am făcut cam 20 de ore cu el până în Roma (de pe la 2 dimineaţa până pe la 10 seara). Pe drum altă foame, alte griji.

Deci, aveţi grijă ce drum alegeţi pentru că nu toate duc la Roma! De exemplu, dacă vreţi să zburaţi cu Wizzair bag mâna în foc că nu ajungeţi şi în plus e foarte posibil să nu primiţi banii daţi pe bilete înapoi.

Roma este un oraş foarte frumos aş putea să spun că este mult prea frumos pentru oameni. M-am distrat ... deşi am crezut că mor de cald sau de la durerile de picoare provocate de fuga nebună după profu'. Am mâncat cea mai buna pizza şi cea mai bună îngheţată, spaghetele nu prea m-au impresionat. Am avut nişte colege de cameră foarte tari, au fost multe faze amuzante gen: telefoane de la recepţie, era să iau bătaie pentru că ţin becul aprins, încurcam autobuzele şi ne urcam şi ne coboram de câteva ori până să-l găsim pe ăla bun, întâlniri cu alţi români, negrii care vindeau huş-huşuri şi multe altele pe care nu mi le pot aminti acum.

Despre zilele petrecute prin Roma o să vorbesc mai mult probabil într-un articol pentru revista Metamorfoze, o să-l postez după ce apare revista dar o să pun nişte poze, în schimb.

Hotelul:
Image Hosted by ImageShack.us

Vaticanul:
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
ce m-a impresionat:
Image Hosted by ImageShack.us
+ Capela sixtină, unde nu am avut voie să fac poze.
De pe San Angelo, de unde se vede cea mai faină privelişte:
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Colosseum:
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Moise, de Michelangelo:
Image Hosted by ImageShack.us

ceva ce m-a amuzat teribil:
Image Hosted by ImageShack.us


Şi, ca bonus ... mai ţineţi minte articolul meu despre moarte? Acum pot să mor liniştită pentru că am întâlnit o moarte cu personalitate:
Image Hosted by ImageShack.us

la desperţire, i-am arătat afecţiune şi drept mulţumire l-am sărutat pasional(prin mască, evident):
Image Hosted by ImageShack.us

5 comentarii:

Iulia A. spunea...

Absolut GENIAL!!! Nu cred că mai pot zice altceva. :) Mă bucur mult pentru voi, mai ales pentru tine, și sunt convinsă că momentele care păreau atunci insuportabile s-au transformt acum în amintiri excepționale, de care râzi cu gura până la urechi acum! :D Aștept articolul, îl postezi după revistă :X

Cristiana spunea...

Păi, dacă Roma ne scoate afară pe uşă, noi intrăm pe geam!

Flavia Fara spunea...

toate bune si frumoase dar finalul mesajului...=))) zau ca nu esti pe treaba ta :))) oricum sper sa nu am cosmaruri la noapte din cauza asta ca te manc cu fulgi cu tot

Cristiana spunea...

de ce să ai coşmaruri? tipul era de treabă :)

PHOTOZIGZAG spunea...

Oricare ar fi fost drumul, bine ca ati ajuns la Roma!
Astept articolul!

O zi faina sa ai! :)
Iulia G.

Trimiteți un comentariu