marți, 8 februarie 2011

Relaţiile dintre oameni


Te-ai întrebat vreodată cine a fost lângă tine mereu atunci când ai avut nevoie? Cine încearcă să îţi arate drumul cel bun? Cine a rămas lângă tine atunci când toţi au început să plece? Cine e acolo să-ţi spună că va fi bine când ţi-e foarte greu? Cine ţi-a fost alături chiar şi atunci când te-ai înjosit atât de mult şi ţi-ai fi dorit să nu te vadă nimeni în starea în care erai, dar într-un final le-ai mulţumit pentru că au fost acolo şi pentru că ai avut pe umărul cui să plângi şi le promiţi că nu o să te mai vadă aşa niciodată? La cine te gândeşti înainte să cazi? Cine te face să te răzgândeşti atunci când eşti pe marginea prăpastiei şi fiecare bucăţică din tine îşi doreşte să se arunce, să renunţe? Şi dacă totuşi cazi, cine o să te prindă?
Eu n-am găsit încă o astfel de persoană şi am impresia că acel cineva care ar trebui să facă toate astea nu are cum să fie uman deşi am momentele mele în care mi-aş dori să am pe cineva care să fie răspunsul la măcar jumătate dintre aceste întrebări, să nu mă mai pot simţi atât de singură. Poate sună stupid, dar mă simt singură indiferent cine sau câte persoane sunt lângă mine. Suntem atât de singuri, deşi avem iluzia că trăim împreună şi suntem dependenţi de această iluzie deoarece toţi avem nevoie de cineva care să ne suporte, să ne fie alături şi să ne asculte bazaconiile măcar pentru un timp, încercăm să umplem acel gol pe care cred că toţi îl simţim la un moment dat, golul acela care ne face nefericiţi pentru că ne simţim singuri, inutili şi care ne spune că lipseşte ceva din viaţa noastră şi că trebuie făcut ceva. Atunci apelăm la ceilalţi, încercăm să ne lipim de sufletul lor şi încercăm să ne convingem că totuşi nu suntem singuri pentru că sentimentul de singurătate dispare atunci când începi să te simţi iubit,apreciat şi înţeles. Cred că fiecare se gândeşte cel mai mult la propria persoană şi nu neaparat pentru că este egoist, orgolios, narcisist şi mai ştiu eu cum ci mai degrabă pentru că altfel nu se poate supravieţui în lumea asta defectă. Toţi avem nevoie de atenţie, toţi avem nevie să ne simţim iubiţi şi apreciaţi şi să vedem că părerea noastră sau starea noastră de spirit contează pentru ceilalţi şi când nu mai primim ce vrem ne refugiem în altă parte. Viaţa nu e doar o glumă, nu e doar un joc şi mai mult decăt orice avem nevoie de cineva care să fie acolo şi atunci când începe furtuna nu numai când e soare şi voie bună. De aceea cred că viaţa e ca o călătorie cu trenul, o călătorie în care eşti singurul care are bilet şi de aceea de cele mai multe ori tu decizi cine urcă, cine coboară şi cine rămâne şi astfel, în permanenţă oamenii se vor schimba între staţii şi tu vei fi singurul care va merge de la începutul până la capătul liniei.

7 comentarii:

Ally spunea...

Se pare ca ne`am gandit cam la aceleasi lucruri, la ultimuil post. Ar fi prea frumos sa intalnim o astfel de persoana...

Cristiana spunea...

articolul respectiv nu am apucat să ţi-l citesc, doar cel despre copilărie şi evoluţia noastră în timp, care mi-a plăcut foarte mult dar nu am apucat să comentez. Acum l-am citit şi pe cel despre prieteni ... şi acesta îmi place mult. E o problemă pe care toţi ne-o punem, e ceva la care fiecare dintre noi visează. Cam prin faza aia cu prietenii am trecut eu când am scris articolul despre iluzii. Poate sunt eu pesimistă dar cred că ne impunem anumite lucruri, ne facem anumite iluzii din nevoie ... Totuşi, cum zicea o prietenă: sunt realistă, aştept minuni! :)

Serafina spunea...

Acel cineva care să fie capabil de tot ce îţi doreşti, acel cineva care să-ţi fie prieten ideal, aproape supranatural, EXISTĂ şi este .... eşti chiar TU... Doar TU îţi poţi oferi ţie tot ceea ce cauţi... atâta vreme cât vei căuta în alţii forţa, dragostea, sau cine mai ştie ce, atâta vreme cât aştepţi de la ALTUL, orice...din păcate vei suferii şi vei fii dezamăgită. Cel mai bun şi singurul tău adevărat prieten, EŞTI TU PENTRU TINE. Ştiu că sună egocentrist, dar eşti singura care nu vei fi niciodată invidioasă pe tine, eşti singura care indiferent de ocazie şi moment îţi vrei binele, ai întotdeauna timp pentru tine şi nu intervine nimic între tine şi tine. Tu eşti cea mai importantă pentru tine, tu nu te poţi dezamăgii, iar atunci când se întâmplă ...ai şi forţa şi interesul să te ierţi. Cu drag, S....

Cristiana spunea...

Parcă ar fi un mesaj pe care, inconştient, mi l-am trimis singură. Aveţi perfectă dreptate, dar trăim într-o societate şi depindem într-un fel sau altul unii de alţi. Ştiu că eu sunt singura care va fi mereu acolo pentru mine. Ştiu şi că oricine are dreptul la dezamăgire, eu am abuzat prea mult timp de dreptul ăsta. Am decis să mă transfor din consumatoare de iluzii în negustoare, să-mi iau punga de popcorn şi să privesc desfăşurarea dezastrului şi consecinţele lui :) . Mulţumesc mult pentru comentariu, apreciez sfaturile şi faptul că mă susţineţi!

Cristiana spunea...

Să vă dau un citat din filmul meu preferat, pe care, apropo, ar trebui să în puneţi la şcoală:
"Sunt pe cale să se căsătorească, sunt nişte copii, sunt proşti. Tot ce ştiu ei e că sunt nevinovaţi şi n-ar face rău nimănui niciodată.Îmi vine să mă duc la ei şi să le zic: "Opriţi-vă, nu o faceţi! Ea e femeia nepotrivită, el e bărbatul nepotrivit. O să faceţi nişte lucruri pe care nu vă puteaţi imagina că o să le faceţi vreodată.Veţi face rău unor copii, veţi suferi în moduri de care n-aţi auzit. O să vă doriţi să muriţi ". Îmi vine să mă duc la ei în lumina soarelui de sfârşit de mai şi să le-o spun. Dar nu o fac, vreau să trăiesc. Îi ridic ca pe păpuşile de hârtie şi îi lovesc unul de celălalt la şolduri ca pe nişte cioburi de cremene, parcă pentru a face scântei cu ei. Le spun,"Faceţi ceea ce vreţi să faceţi şi eu o să povestesc despre asta..."". [Film- Into the wild]

Kitt'Kidd' spunea...

Foarte frumos articolul. Se pare ca toti cautam o astfel de persoana si o descriem in moduri diferite. Si eu ma gandeam sa scriu o postare de genu.. Oricum foarte frumos. Si bafta sa gasesti acea prietena sau prieten pe care il cauti. :*

Cristiana spunea...

Da, fiecare isi stie nevoile si teoretic stie ce cauta. Practic ... e mai greu si de cele mai multe ori o dai in bara. Cel putin asa cred eu. Multumesc! Cred ca toti avem nevoie de cineva, mai mult - meritam pe cineva...

Trimiteți un comentariu