sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Generaţie pierdută


Mi-am amintit de un text cu care am făcut cunoştinţă la proiectul "Încotro", care a fost la noi la liceu acum câteva săptămâni. A fost una dintre cele mai faine experienţe din viaţa mea, am cunoscut nişte oameni minunaţi şi am învăţat multe chestii ... m-am schimbat destul de mult după proiect, pot să spun că acum măcar am o idee legată de viitorul meu, de am de gând să fac îm viaţă. Dacă o să aveţi ocazia să participaţi la o activite organizată de "Şcoala pentru viaţă" să nu o rataţi!

n-o mai lungesc ... termin pe urmă ce am de spus...


Generaţie Pierdută
(de Jonathan Reed)

Sunt parte dintr-o generaţie pierdută
şi refuz să cred că
eu pot schimba lumea
Îmi dau seama că poate sună şocant dar afirmaţia că
"Fericirea vine din interor"
este o minciună, şi
"Banii mă vor face fericit(ă)"
Aşadar, în 30 de ani de acum înainte voi spune copiilor mei că
ei nu sunt cei mai important lucru din viaţa mea
Angajatorul meu va ştii că
Priorităţile mele sunt clare fiindcă
munca
este mai importantă decât
familia
Vă spun ceva
Odată la o vreme
Familiile se întrunesc
dar acest lucru nu va mai fi valabil şi în epoca mea
Aceasta este o societate care se schimbă rapid
Experţii îmi spun că
în 30 de ani de acum,voi celebra împlinirea a 10 ani de la divorţul meu
Eu nu recunosc faptul că
Voi trăi într-o ţară aşa cum mi-o construiesc
În viitor
Distrugerea mediului înconjurător va fi normalitate
Nu se mai poate spune că
Mie şi semenilor mei ne pasă de acest Pământ
Va fi evident că
Generaţia mea este apatetică şi letargică
E nebunesc să presupun că
Există speranţă.

ŞI TOATE ACESTEA SE VOR ÎMPLINI, CU EXCEPŢIA CAZULUI ÎN CARE ALEGEM SĂ LE SCHIMBĂM(invers)

Există speranţă
E nebunesc să presupun că
Generaţia mea este apatetică şi letargică
Va fi evident că
Mie şi semenilor mei ne pasă de acest Pământ
Nu se mai poate spune că
Distrugerea mediului înconjurător va fi normalitate
În viitor
Voi trăi într-o ţară aşa cum mi-o construiesc
Nu admit că
în 30 de ani de acum,voi celebra împlinirea a 10 ani de la divorţul meu
Experţii îmi spun că
Aceasta este o societate care se schimbă rapid
dar asta nu va valabil în epoca mea
Familiile se întrunesc
Odată la o vreme
Vă spun ceva
familia
este mai importantă decât
munca
Priorităţile mele sunt clare fiindcă
Angajatorul meu va ştii că
Jobul nu este cel mai important lucru din viaţa mea
Aşadar, în 30 de ani de acum înainte voi spune copiilor mei că
"Banii aduc fericirea"
este o minciună, şi că
"Fericirea vine din interor"
Îmi dau seama că poate sună şocant
Dar refuz să cred că
Sunt parte dintr-o generaţie pierdută

...revenind la oile noastre, în ultimele zile prin orăşelul meu mic şi aparent liniştit s-au întâmplat nişte chestii şocante destul de bizare. Mi-am dat seama că sunt înconjurată de mulţi oameni(dacă se pot numi aşa) care nu au nici un fel de principii, care pur şi simplu nu ştiu frică de nimic ... sunt inconştienţi... fac tot ce ştiu ca să te rănească, să-ţi facă rău şi de multe ori o fac doar pentru amuzament. M-am scârbit de ei şi cel mai trist e că în loc să se liniştească devin tot mai mulţi şi au tot mai mult chef de scandal. Sunt copii fără viitor, cu părinţi care n-au fost în stare să-i educe sau măcar să-i înveţe care e diferenţa dintre bine şi rău ... şi eu, personal când îi văd mi se face milă ... unicul lor neuron(şi ăla odihnit) şi de părinţi.

1 comentarii:

Iulia A. spunea...

Da, la pregătire ți-am reamintit de poezia asta... Mie mi-a plăcut enorm. La fel ca și tine, apreciez ce mi s-a întâmplat atunci, au fost niște momente excepționale. :X
Cât despre ultimele evenimente.... cutremurătoare, într-adevăr... dar asta e socitetatea, ăștia sunt oamenii....

Trimiteți un comentariu