duminică, 2 ianuarie 2011

EL

Şi uite că e ora 5 şi iar nu pot să dorm. EL e de vină. Mereu este vorba despre un EL, mai nou. Dispreţuiam total "marţienii" (băieţii) până să apară cineva, exact când îmi era mai greu şi să-mi depăşească toate aşteptările. M-am îndrăgostit ... de felul în care s-a purtat cu mine, de felul în care mi-a vorbit... a reuşi poate, fără să se prindă să-mi vindece rănile făcute de alţi înaintea lui, m-a făcut să şterg cu buretele oarecum dezamăgirile de care am avut parte. Mi-a arătat că băieţii pot fi şi altfel. De asta am eu nevoie, de cineva care să mă iubească şi care să fie acolo când îmi e greu. Nu vreau să fiu sufocată şi să îmi spună că mă iubeşte în fiecare minut (niciodată nu am vrut), vreau să simt asta. Vreau să ştiu că există cineva căruia îi pasă, cineva pe care să mă pot baza. Să simt că tot ce fac are un scop.

Ideea e ... nu ştiu cine eşti ... dar te aştept :)

Am spus deja prea mult .... şi nici aşa nu ajunge.

5 comentarii:

Iulia A. spunea...

:) Salut îndrăgostito! :D
Văd că și tu pierzi nopțile dezbătând „probleme existențiale”. Mai știu pe una. Dar, mai nou, prefer să dorm și nu știu cum naiba reușesc :)). Știi ce am pățit noaptea trecută? Dormeam. Și dormeam bine de tot. Și mai și visma frumos. Și așa de real mi se părea visul... Și când am deschis ochii, am început să plâng, pentru că era un vis, și vroiam să dorm la loc. E pentru prima dată când am vrut să dorm o săptămână. :))
Ce să îți zic... Să ai succes cu EL, v-ați potrivi! :) Și ai grijă de tine!:*

Cristiana spunea...

si uite ca am lasat articolul cu riscul sa par o adolescenta superficiala ...
Adevarul e ca am niste idei, dar nu prea stiu cine ar putea fi EL. :) ... in post am vorbit despre un tip care mi-a schimbat mentalitatea intr-un fel, nu inseamna neaparat ca el e EL :) ... dupa cum spuneam la sfarsit: nu stiu cine esti, dar te astept.

Iulia A. spunea...

nu contează, eu nu am uitat scurta conversație din noaptea de Revelion, cu toate că pe jumătate dormeam. :)

Serafina spunea...

Sper să-l găseşti pe El şi să fi-ţi fericiţi! Dar până atunci distrează-te şi experimentează viaţa.

Cristiana spunea...

clar, asta fac! doar ma stiti bine:)

Trimiteți un comentariu