joi, 30 decembrie 2010

despre 2010

Şi uite că a aproape a mai trecut încă un an pe nesimţite. Nu a fost cel mai frumos an din viaţa mea, dar nici nu pot să spun că l-am trăit degeaba, toate întâmplările(mai mult sau mai puţin plăcute) au avut un rol important în viaţa mea (fiecare în felul ei)

A fost un în care...................................dar

Am avut multe nopţi albe nu a simţit nimeni.
Am fost la multe chefuri m-am distrat.
Am avut parte de dezamăgiri am trecut peste.
Am făcut şi greşeli am învăţat din ele.
Am avut probleme am supravieţuit şi am învăţat să le ignor.
M-am schimbat cred că în bine.
Am vrut să fiu mai bună cu restul am realizat că nu se merită
M-am şi îndrăgostit nu de persoanele potrivite.
Mi-am făcut prieteni noi am încercat să nu îi uit pe cei vechi.
Am fost în Paris am stat numai 5 zile.
Am fost la mare din 3 zile, în 2 a fost vreme urâtă.
Am avut multe vise majoritatea au fost înlocuite.
Mi-am ajutat prietenii nu îmi pare rău.
Am renunţat la multe m-am obişnuit cu gândul.
Am stat degeaba am ajuns să regret.
Am mai avut şi momente de laşitate au devenit tot mai puţine.
Am avut multe ocazii pe unele le-am ratat.
M-am dat bătută am regrerat într-un târziu.

Vreau să le mulţumesc celor care: au fost lângă mine când mi-a fost greu dar şi celor la care am ţinut şi m-au lăsat

cu ochii în soare când mi-a fost lumea mai dragă, de asemenea le mulţumesc şi celor cu care m-au încurajat, m-au

ignorat, m-au acceptat, m-au respins, m-au judecat greşit, m-au apreciat, m-au bârfit, m-au urât, m-au iubit, m-au

dezamăgit, m-au uitat, m-au făcut să sufăr etc. Da, vă mulţumesc tururor celor care aţi făcut parte din viaţa mea,

indiferent sub ce formă sau cum v-aţi comportat şi ce aţi lăsat în urmă ... vă mulţumesc pentru că dacă voi nu aţi fi

făcut toate lucrurile acelea eu nu aş fi persoana care sunt astăzi. Am devenit o persoană mai puternică, am trecut peste

toate complexele pe care le aveam şi am învăţat să zâmbesc, să trăiescşi să fiu mândră de mine!


AN NOU FERICIT!


5 comentarii:

Iulia A. spunea...

Bravo! Ai uitat să menționezi chefurile! Nu e un post sec.:) Sunt gândurile tale la sfârșit de an... Și e ok... Prin câteva întâmplări menționate am trecut cu tine.... :) Am avut un an frumos, totuși, și sper să rămânem cel puțin la fel de apropiate și pe viitor! :*

An Nou Fericit și ție!

Cristiana spunea...

Am fost la multe chefuri m-am distrat.
nu am uitat :D

si eu sper, si sper sa mai trecem prin multe altele impreuna la anu :)

Flavia Fara spunea...

Cu alte cuvinte, si eu te iubesc >:D<

Cristiana spunea...

eu mai mult :))

Flavia Fara spunea...

Te-as sfatui, asa de anul nou, sa nu te contrazici cu sentimentele mele sincere :)))

Trimiteți un comentariu