duminică, 28 noiembrie 2010

La mulţi ani mie!


Vreau să încep prin a le mulţumi tuturor celor care s-au gândit la mine zilele astea. Tot ce aţi făcut înseamnă foarte mult pentru mine, nu mi-am dat seama că sunt o persoană chiar atât de iubită şi v-aş spune şi eu cât vă iubesc şi cât de fericită m-aţi făcut dar nu pot pentru că mă limitează limbajul. În momentul ăsta aş mai vrea de la viaţă un singur lucru: vreau ca timpul să nu mai treacă mereu pe lângă mine şi măcar de data asta să se opreasca şi să vadă şi el cât sunt de fericită, vreau să se opreasca, cel puţin o secundă ca să-mi pot aduna toate amintirile din ultimele zile şi să le găsesc un loc special în sufletul meu şi să revină de câte ori sunt la pământ şi am nevoie de o mângâiere, să-mi amintesc cât pot fi de fericită, să zâmbesc şi să merg mai departe.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu