duminică, 21 noiembrie 2010

De ce toate mor toamna?

M-am gândit ce aş putea scrie pentru început pe blog dar nu mi-a venit nici măcar o idee spectaculoasă deci o să încep ca şi când nu ar fi prima dată, o să încep vorbind despre toamnă. Adevărul e că niciodată nu mi s-a părut toamna mai tristă ca acum poate m-am schimbat eu prea mult sau poate doar am mai crescut puţin şi văd altfel lucrurile. Am ajuns la concluzia că nu moare doar natura ci mor toate lucrurile importante pentru noi ... Toamna moare iubirea, prietenii pleacă şi ei şi până la urmă te trezeşti singur în ger privind cum toate se transformă în scrum sub ochii tăi şi nu mai poţi face nimic,doar să o iei de la capăt, ridicându-te din cenuşă ca şi pasărea Phoenix şi să aştepţi următoarea toamnă. Cred că toţi ştiţi povestea aceea cu cei trei purceluşi care-şi construiau fiecare câte o casă şi doi dintre ei îşi construiesc casa din paie iar al treilea din caramida. Cele din paie s-au dărâmat rapid şi cea din cărămidă a rămas intacta. Cine ştie, poate dacă relaţiile se bazează pe sentimente suficient de puternice vor supravieţui toamnei sau poate trebuie doar să laşi gerul să-ţi alunece în suflet, transformându-ţi-l intr-unul "de cărămidă" , un suflet împietrit şi gol care nu mai riscă nimic. Nu ştiu, poate o să aflu răspunsul toamna viitoare.

2 comentarii:

Iulia A. spunea...

Cristiana,
Mă bucur că mi-ai ascultat sfatul și te-ai gândit că ar fi ok să îi publici micile scrieri pe blog. :) Ți-am mai spus-o și o să ți-o spun și acum, tu scrii foarte bine! Îmi place textulețul, ideea pe care ai abordat-o și felul în care l-ai scris. Să nu îți fie teamă că nu e bine, scrie oricând simți nevoia, oricum și orice. Nu se știe niciodată ce iese... Și nu sunt nici prima, nici ultima persoană care a afirmat faptul că tu ai o „chemare” spre filo. :) Mult succes, sunt un cititor fidel, pot să te asigur de asta!

Fra' de sursă says: you rock! keep going! ;)

Cristiana spunea...

Multumesc pentru tot :*

Trimiteți un comentariu