marți, 23 noiembrie 2010

Cluj :)

De data asta vin cu ceva mai vesel :) ... De joia trecută până duminică am fost în Cluj cu o prietenă care avea probleme şi nu am vrut să o las singură. De acasă am plecat destul de deprimată dar pe parcursul zilelor petrecute pe acolo am văzut că viaţa poate fi şi roz! Pe cuvântul meu! Joi nu s-a întâmplat nimic spectaculos, am fost pe la spital apoi am stat în casă aiurea(eram singure într-un apartament) şi căutăm pe net evenimente care au loc in Cluj să vedem ce şi cum facem zilele următoare... găsim ...
Image and video hosting by TinyPic
Deci nici nu vă daţi seama ce bucurie pe capul meu, fiind unul dintre raperii pe care-i respect cel mai mult şi versurile lui ... tot timpul îmi invadează întreg spiritul. Greu cu explicaţiile :) ... ne rezolvăm problemele şi mergem la concert. Jur că a fost cel mai genial (alt cuvânt mai apropiat de realitate nu găsesc!) concert la care am fost ... a fost un cadou de ziua mea superb :). A cântat câteva din melodiile de pe albumul "Nopţi prea lungi" , unele din melodiile pe care le-am ascultat în cele mai grele momente din viaţa mea şi câteva melodii noi. M-a impresionat respectul pe care l-a arătat faţă de cei prezenţi, legătura pe care a reuşit s-o stabilească cu noi şi reacţia publicului la anumite melodii(unii au venit chiar şi cu steaguri sau tricouri). Mi-am şi făcut prieteni printre ei...
Câteva poze:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Am zâmit când ne-a fost mai greu şi-am zis mereu ca nu-i nimic...

Câteva melodii:
şi melodia mea preferată:

În zilele următoare am mai încercat să ne rezolvăm problemele, ne-am plimbat(mai mult cu taxi-ul), ne-am blocat de vreo 2 sau 3 ori cu liftul intre etaje, am mâncat doar "pită prăjită" şi am învăţat să facem cafea la ibric, am fost la un film 3D... ne-am distrat, într-un cuvânt.
Câteva întâmplari amuzante:
1. Atât de mult am sunat după taxiuri încât după un timp, tipa care răspundea la telefon nu ne mai cerea nici adresa, nici numele, doar zicea ceva gen "Da,Cristina... e bine dacă trimit o maşină pe Milcov 4?"
2.La cinema am fost la filmul "Sammy's adventures", un film animat şi dublat în română. Eram în sală doar eu, Cristina şi copii pâna-n 10 ani ... şi la un moment dat, în timpul reclamelor scoate capul din ecran(film 3D) ursuleţul din Kung Fu Panda şi zice "arătaţi extraordinar băieţi!" şi in momentul următor toată sala se apucă de plâns ...
3.Noi eram undeva departe de "casa noastră" din Cluj când aflăm că tatăl prietenei mele era pe drum iar în casă era dezastru, mirosea a ţigări, erau mucuri şi pachete goale peste tot + o sticlă mare de Angelli şi noi eram prinse în ceva şi nu puteam pleca foarte repede... dar până la urmă am scăpat :).

P.S. Continua sa zambesti, e cel mai bun sfat pe care-l stiu.

4 comentarii:

Iulia A. spunea...

Frumoase aventuri! :) Îmi amintesc și acum prin câte am trecut noi de-a lungul celor 8 ani de școală generală! :)) Cu tine am trăit „prima beție”, dacă îți mai amintești... Și o grămadă de lucruri frumoase, amuzante, care nu au făcut nimic altceva decât să ne unească și mai mult. Ești una dintre persoanele care știe și să se distreze, dar și să îți fie alături la suferință, atnci când e cazul... Te admir pentru asta, nu mulți pot fi așa cum ești tu!Poate odată scriem și despre amintirile astea... :) Apropo, știi că nu scapi nici anul ăsta de vizitatorii tăi favoriți! Venim la fiiilm! :D Take care! :*

Cristiana spunea...

super, va astept! Da ... avem multe amintiri frumoase :) poate scriem un articol impreuna ;)

iulia spunea...

”out of topic”

hey...nu stiam ca ti-ai facut blog..:)
Bologosfera cugireana incepe sa ia proportii...:)

Spor la scris!

Iulia G

Cristiana spunea...

mersi iulia :*

Trimiteți un comentariu